Ny eller brugt barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Vi ville også gerne have en af de dyrere modeller - derfor blev det en brugt...  

Vi fandt så ud af, at jeg var mere til drejehjul end de andre (det har vores kombivogn), så er egentlig meget glad for, jeg ikke har givet en formue for en barnevogn.. Har altid brugt kombivognen mest... og den koster også en formue som ny, så er glad for, at den var brugt, og hende vi havde købt den af, havde brugt den 3-4 gange

Total win-win...  

Men jeg forstår dig godt...Det er rart, at man kan gå tilbage i butikken, hvis der bliver et eller andet....

Vi tager et smut i babysam eller kære børn for at prøve barnevogn, jeg tror nemlig ikke jeg vil have drejbar forhjul, men det kan være at når jeg står i butikken at jeg finder det rarest 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Vi tager et smut i babysam eller kære børn for at prøve barnevogn, jeg tror nemlig ikke jeg vil have drejbar forhjul, men det kan være at når jeg står i butikken at jeg finder det rarest 

God ide Jeg var nemlig aldrig ud og prøve dem... Kunne åbenbart ikke lige overskue.. Og det giver jo en god forudsætning om det er noget, man kan lide, når man har prøvet det

Anmeld Citér

5. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi købe en ny emmaljunga big str suprim med dreje hjul  og vi elsker den lige nu bliver den brugt til nr 2 vi har osse en flot brugt almindelig emmaljunga barnevogn den er som sådan fin nok 

Men den slår på ingen måde vores nye vogn ! og så kan jeg ikke undvære dreje hjul de gør jeg undgår en masse vrid i kroppen den er så fantastisk at gå med 

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym

Vi valgte en ny dengang ved den første. Vi var så heldige at få den af mine forældre, men ellers havde vi selv købt den fra ny. Grunden til vi valgte det var blandt andet fordi, da jeg var lille lagde jeg selv i en brugt barnevogn, og blev voldsom syg og tabte en del i vægt, indtil de fandt ud af det var fordi at barnevognen var fuld af mug indvendigt og det var grunden. Ved godt at der selvfølgelig er sket en del indenfor barnevogne siden, men må indrømme at det da sad i mig da jeg skulle vælge til min kommende datter. 

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi valgte en ny dengang ved den første. Vi var så heldige at få den af mine forældre, men ellers havde vi selv købt den fra ny. Grunden til vi valgte det var blandt andet fordi, da jeg var lille lagde jeg selv i en brugt barnevogn, og blev voldsom syg og tabte en del i vægt, indtil de fandt ud af det var fordi at barnevognen var fuld af mug indvendigt og det var grunden. Ved godt at der selvfølgelig er sket en del indenfor barnevogne siden, men må indrømme at det da sad i mig da jeg skulle vælge til min kommende datter. 

Ja, det utrolig vigtigt at kigge godt efter hvis man køber en brugt. Det er også sådan noget vi tænker meget over. Jeg tror som sagt at vi vælger en ny, om det så bliver en lidt billigere ny en eller en Odder eller emmaljunga på tilbud.

Anmeld Citér

5. december 2016

Lunae

Anonym skriver:

Spørgsmålet for os er, ny eller brugt barnevogn?

Vi har prøvet at lave nogen pros and cons, men er ikke kommet meget længere endnu.

Vores ønske barnevogn er en Emmaljunga eller Odder banevogn, men da de er ret dyre, er det uden for vores budget at købe dem fra ny. Vi har derfor kigget på dba, og der har de nogen ret fine barnevogne helt ned til 1500 og op til 4000, hvilket er vores maks for en brugt barnevogn.

Vi var ellers fast besluttet på at det skulle være en ny barnevogn. Vi havde valgt en Scandia Barnevogn hos babysam til 5499 kr, og den tror jeg nu vi vil blive glade nok for. Men vi taler stadig om det da vi ikke er nået til selve købet endnu.

Hvad med bakterier og andre ting der kan være i en brugt barnevogn? Handler det bare om at gøre den så ren som muligt inden barnet bruger den?

Hvad er jeres tanker?

Vi har selv en Odder barnevogn - købt fra ny. 

Stod valget mellem en brugt Odder og en ny Scandia, ville jeg uden tøven vælge en brugt Odder.

det er vildt god kvalitet. Vores vogn skal rumme vores tredje barn og den er stadig flot og uden rust.

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Vi har selv en Odder barnevogn - købt fra ny. 

Stod valget mellem en brugt Odder og en ny Scandia, ville jeg uden tøven vælge en brugt Odder.

det er vildt god kvalitet. Vores vogn skal rumme vores tredje barn og den er stadig flot og uden rust.

Det er jo helt fantastisk når man tænker på at man kan kigge på et lille billede af barnevognene og de ligner næsten hinanden, men når man så kigger tættere ser man forskellene.

Det ville være fantastisk hvis vi kunne få en ny odder, har lidt sat mig på en lys grå odder barnevogn. - Ikke godt hvis jeg så bliver skuffet og ikke har muligheden for at få sådan en til vores barn. Ellers er det bare op med hovedet og kigge videre og håbe på at være heldige et andet sted. 

Anmeld Citér

5. december 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

Det er jo helt fantastisk når man tænker på at man kan kigge på et lille billede af barnevognene og de ligner næsten hinanden, men når man så kigger tættere ser man forskellene.

Det ville være fantastisk hvis vi kunne få en ny odder, har lidt sat mig på en lys grå odder barnevogn. - Ikke godt hvis jeg så bliver skuffet og ikke har muligheden for at få sådan en til vores barn. Ellers er det bare op med hovedet og kigge videre og håbe på at være heldige et andet sted. 

Hvis du bor på Sjælland, så vil jeg anbefale at du tager et smut forbi Grønne Rollinger (ved Køge). Det er 'genbrug', der sælger på kommision, og de har ofte en hel del vogne. Fordi de er på kommision og tingene ikke givet væk gratis er det lidt ligesom at fysisk gennemgå en række dba annoncer på et sted. Har selv lige købt en super flot Odder til 2.000 derude og havde 10 andre slags at vælge imellem. De har flest Emmaljunga dog.

Det er selvfølgelig hvis du gerne vil kigge brugt, men ikke gider at rende land og rige rundt.

Håber du ender med en god vogn 

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Hvis du bor på Sjælland, så vil jeg anbefale at du tager et smut forbi Grønne Rollinger (ved Køge). Det er 'genbrug', der sælger på kommision, og de har ofte en hel del vogne. Fordi de er på kommision og tingene ikke givet væk gratis er det lidt ligesom at fysisk gennemgå en række dba annoncer på et sted. Har selv lige købt en super flot Odder til 2.000 derude og havde 10 andre slags at vælge imellem. De har flest Emmaljunga dog.

Det er selvfølgelig hvis du gerne vil kigge brugt, men ikke gider at rende land og rige rundt.

Håber du ender med en god vogn 

Kan godt være vi tager et smut forbi Grønne Rollinger og kigger, det kunne være de havde noget andet vi ville falde for.

Tusind tak, der er en del af kigge på når man vælger så vi ser os godt om inden.

Anmeld Citér

5. december 2016

ESV

Anonym skriver:

Spørgsmålet for os er, ny eller brugt barnevogn?

Vi har prøvet at lave nogen pros and cons, men er ikke kommet meget længere endnu.

Vores ønske barnevogn er en Emmaljunga eller Odder banevogn, men da de er ret dyre, er det uden for vores budget at købe dem fra ny. Vi har derfor kigget på dba, og der har de nogen ret fine barnevogne helt ned til 1500 og op til 4000, hvilket er vores maks for en brugt barnevogn.

Vi var ellers fast besluttet på at det skulle være en ny barnevogn. Vi havde valgt en Scandia Barnevogn hos babysam til 5499 kr, og den tror jeg nu vi vil blive glade nok for. Men vi taler stadig om det da vi ikke er nået til selve købet endnu.

Hvad med bakterier og andre ting der kan være i en brugt barnevogn? Handler det bare om at gøre den så ren som muligt inden barnet bruger den?

Hvad er jeres tanker?

Jeg købte en ny Scandia til nr 1 og blev aldrig rigtig glad for den, faktisk hadede jeg den så meget at jeg har købt en brugt Odder til nr to og knus elsker den selvom den har brugsspor. Ang bakterier ville jeg bare købe en ny madras. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.