Førstegangsmor-88 skriver:
Ej det gør mig så ked af at læse dit indlæg!
som en anden skriver så lyder det som om du er træt af den og skal have en dårlig undskyldning og oveni det tager du den værste beslutning som er en aflivning. Din kat har været hjemme i flere dage og har agereret sådan og alligevel har du ikke taget den til dyrelæge noget før?
håber virkelig du aldrig vælger at få dyr igen.. Stakkels lille pus..
får helt tårer i øjnene mens jeg ligger her ved siden af min kat der spinder glad. Sikkert fordi den ved jeg aldrig ku finde på at skilde mig af med den selvom den fik En sygdom der krævede lidt ekstra ..
Det var meget hårde ord. Tak for det i en hård tid.
Jeg har nok aldrig brugt så mange penge på dyrlægeregninger som på ham. Det er ikke fordi det kommer an på penge, men hvis der er noget jeg er, så er det i hvert fald ansvarlig. Han er blevet passet og plejet. Vi har gjort alt hvad vi kunne for at finde ud af hvad han fejlede, men uden held desværre.
Jeg var træt af ham ja, fordi han bed min datter i hovedbunden når jeg ammede hende, fordi han bed mig i armen og ikke ville slippe, fordi han bed i vores sofaer og ødelagde stoffet i dem.. men på den anden side så elsker jeg ham også overalt på jorden. Jeg er fuldstændig hudløs under mine øjne, fordi jeg har grædt så meget over situationen og fordi jeg nu skal undvære ham for altid. Så dit indlæg gør mig meget ked af det. Hans aflivning er en kombination af alle grundene. Og dyrlægen mente at det var den bedste og fornuftigere beslutning af aflive ham.....
Anmeld
Citér