Skal min kat aflives?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2016

CarinaSB

Førstegangsmor-88 skriver:

Ej det gør mig så ked af at læse dit indlæg!

som en anden skriver så lyder det som om du er træt af den og skal have en dårlig undskyldning og oveni det tager du den værste beslutning som er en aflivning. Din kat har været hjemme i flere dage og har agereret sådan og alligevel har du ikke taget den til dyrelæge noget før?

håber virkelig du aldrig vælger at få dyr igen.. Stakkels lille pus..

får helt tårer i øjnene mens jeg ligger her ved siden af min kat der spinder glad. Sikkert fordi den ved jeg aldrig ku finde på at skilde mig af med den selvom den fik En sygdom der krævede lidt ekstra ..

Det var da det bedste indlæg ts kunne få .. Lige at blive sparket imens hun ligger ned .. Det er sørme flot .. :O

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2016

Førstegangsmor-88

Lige meget hvordan I vender og drejer den lader man ik en udmattet kat gå rundt der er hævet i munden og ik engang kan vaske sig selv. Som nogle skriver kan den være blevet kørt ned eller andet. Det er så uansvarligt og syndt!

Anmeld Citér

4. december 2016

Babilooo

Lige meget hvordan I vender og drejer den lader man ik en udmattet kat gå rundt der er hævet i munden og ik engang kan vaske sig selv. Som nogle skriver kan den være blevet kørt ned eller andet. Det er så uansvarligt og syndt!

Ej - den er lige kommet hjem igen......?

Anmeld Citér

4. december 2016

Førstegangsmor-88

Ej - den er lige kommet hjem igen......?

omkring kl 14 skrev hun der var gået et døgn? Det er rimelig længe at gå rundt og have det dårligt !

Anmeld Citér

4. december 2016

Abracadabra

omkring kl 14 skrev hun der var gået et døgn? Det er rimelig længe at gå rundt og have det dårligt !

Nu bliver katten heldigvis aflivet snart. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Babilooo

Ok og du styrter til lægen med det samme ..? Og i en weeekend..?

det er da meget normalt at man ser tingene an. De ting hun beskriver har hun jo også først set efter hjemkomsten .. netop i det døgn. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Førstegangsmor-88

Smølfine123 skriver:

det er da meget normalt at man ser tingene an. De ting hun beskriver har hun jo også først set efter hjemkomsten .. netop i det døgn. 

Højest sandsynligt ja. Ville ihvertfald ringe til dyrehospitalet og fortælle symptomerne så de ku tage stilling til om de synes jeg sku komme ind. 

Jeg valgte at have dyr ergo har jeg ansvaret for det dyr.

Anmeld Citér

4. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Smølfine123 skriver:

Det ville jeg også.... katten virker jo syg. Så er det ligemeget om det er weekend...

Anmeld Citér

4. december 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Smølfine123 skriver:

Jeg havde nu også kontaktet dyrlæge vagten, hvis jeg fik et sygt dyr hjem, så må man bide i det sure æble og betale det ekstra

Anmeld Citér

4. december 2016

klmf

Jeg havde aflivet den. Den virker syg og utilpas. Jeg ville selv have det bedre med at aflive end at skulle omplacere en syg kat. Aflivede min elskede maine coon dronning, da hun blev nyresyg. Hun kunne måske godt være blevet behandlet, men det havde været en udsættelse af det uundgåelige, så det skulle hun ikke igennem - og forstår dig så godt hvis du vælger det samme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.