Fortælle det til fyren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne?

Nogle kønssygdomme kan man først testes for efter nogle uger, mens andre går der måneder før man kan teste. Enkelte sygdomme kræver 2 på hinanden følgende negative tests(efter måneder) før man kan erklæres fri.

Så det undrer mig lidt at du kan være erklæret negativ, og samtidig ønsker abort, når abortgrænsen er 12 uger.

Jeg er omkring 5 uger henne og skal til lægen mandag

Det har min læge så ikke oplyst mig om. Jeg ringede bare en uge efter jeg havde været sammen med fyren og bad om at blive testet. Men vil da klart blive testet igen med den info du lige giver mig der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Jeg ville fortælle ham det uanset hvad 

Okay. Fik det bare til at lyde som om at det kun var pga kæresten så ville lige være sikker :-)

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Kæresten skal blandes ind i det fordi hun har valgt en narrøv til kæreste der er hende utro og hun fortjener da bedre.  -  hvis min kæreste billede udenom ville jeg da meget gerne vide det så jeg kunne gå fra ham og ikke spilde et sekund mere på ham

Kan ikke blande kæresten ind i det. Ved ikke hvem hun er. 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Det synes jeg ikke du skal nej for hvad skal han bruge information om det til?

Han kan jo ikke bruge det til noget, når barnet ikke er en realitet alligevel, men vis han nogen sinde selv spørger ind til det ville jeg ikke lyve om det.

men tror nu bare at du skal smide ham helt ud af hovedet. Få gennemført aborten og tag dig af dig selv, give plads og lov til de følelser aborten kan medføre 

det har du selvfølgelig ret i. Han kan ikke bruge det til noget som helst. 

Frygter ikke aborten overhovedet. Frygter kun smerterne der måske medfølger. Men har hørt at det "bare" er kraftige menstruationssmerter. 

Har det ikke psykisk svært ved det. Er meget afklaret. Men tak for omtanken alligevel :-)

Anmeld Citér

1. december 2016

Zelinasmor

Hvis du ved hvem han er, så er det jo ikke ligefrem den sværeste mission at finde ud af hvem hans kæreste er. Fatter simpelthen ikke mennesker fraråder at fortælle sådan noget. Gravid eller ej. Vend den om. Ville du ikke gerne vide hvis din kæreste knaldede udenom? Det ville jeg! Hun lever på en løgn. Og er i dette tilfælde den eneste jeg egentlig har ondt af.

Anmeld Citér

1. december 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Hvis du ved hvem han er, så er det jo ikke ligefrem den sværeste mission at finde ud af hvem hans kæreste er. Fatter simpelthen ikke mennesker fraråder at fortælle sådan noget. Gravid eller ej. Vend den om. Ville du ikke gerne vide hvis din kæreste knaldede udenom? Det ville jeg! Hun lever på en løgn. Og er i dette tilfælde den eneste jeg egentlig har ondt af.

Jamen hvis du mener det er så nemt så fortæl mig hvordan man finder ud af hvem hun er. 

Anmeld Citér

1. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har brug for at høre andres meninger og holdninger til det her. 

Jeg har været sammen med en fyr, fuld one nighter, vi brugte gummi men desværre flækkede det. 

Har så opdaget jeg er gravid og ønsker ikke at have det. Jeg har ingen kontakt til fyren da det viste sig at han var i forhold hvilket han lige glemte at fortælle mig i farten. 

Men nu står jeg og skal have foretaget en abort men er i tvivl om hvorvidt jeg skal fortælle ham det eller om det er bedst at lade være. 

Ved ikke rigtig hvad jeg selv hælder mest til. På den ene side så er det jo også en del af ham. Men på den anden side så vil hans mening ikke gøre nogen forskel. Men han ved jo risikoen er der eftersom gummiet flækkede så måske han selv spekulerer  

Hvad ville i have gjort?

Jeg er splittet omkring om du skal fortælle fyren noget. Egentlig kan han ikke bruge oplysningen til så meget og så alligevel kan han, fordi det kan måske få ham til at tænke sig bedre om en anden gang inden han knalder udenom. 

Jeg ville aldrig fortælle hans kæreste det. Det må han selv gøre, hvis han mener at hun skal vide det. 

Anmeld Citér

1. december 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jamen hvis du mener det er så nemt så fortæl mig hvordan man finder ud af hvem hun er. 

Hvis han har Facebook, kan det være han står i et forhold med hende der.

Anmeld Citér

1. december 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Hvis han har Facebook, kan det være han står i et forhold med hende der.

Han er på Facebook og har ikke vist forhold. 

Anmeld Citér

1. december 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg er splittet omkring om du skal fortælle fyren noget. Egentlig kan han ikke bruge oplysningen til så meget og så alligevel kan han, fordi det kan måske få ham til at tænke sig bedre om en anden gang inden han knalder udenom. 

Jeg ville aldrig fortælle hans kæreste det. Det må han selv gøre, hvis han mener at hun skal vide det. 

Jeg har besluttet ikke at fortælle ham det. 

Og heller ikke hans kæreste. Det er som du siger hans eget problem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.