Fortælle det til fyren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2016

Soonmom

Sprit25 skriver:

Hvorfor i alverden skal kæresten blandes ind i EU barn, der ikke kommer til verden. 

Det er sgu da småligt 

Kæresten skal blandes ind i det fordi hun har valgt en narrøv til kæreste der er hende utro og hun fortjener da bedre.  -  hvis min kæreste billede udenom ville jeg da meget gerne vide det så jeg kunne gå fra ham og ikke spilde et sekund mere på ham

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

lilledittemor

Anonym skriver:

Så hvis han ikke havde en kæreste så havde sagen været anderledes eller?

Jeg ville fortælle ham det uanset hvad 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er netop også lidt min tanke at når jeg uanset hvad får foretaget aborten. Så skal jeg vel ikk sige det. Men samtidig så føler jeg så også bare at han måske gerne ville vide sådan noget. 

Er tjekket der er ikke noget 

Hvor langt er du henne?

Nogle kønssygdomme kan man først testes for efter nogle uger, mens andre går der måneder før man kan teste. Enkelte sygdomme kræver 2 på hinanden følgende negative tests(efter måneder) før man kan erklæres fri.

Så det undrer mig lidt at du kan være erklæret negativ, og samtidig ønsker abort, når abortgrænsen er 12 uger.

Anmeld Citér

30. november 2016

Sprit25

Soonmom skriver:

Kæresten skal blandes ind i det fordi hun har valgt en narrøv til kæreste der er hende utro og hun fortjener da bedre.  -  hvis min kæreste billede udenom ville jeg da meget gerne vide det så jeg kunne gå fra ham og ikke spilde et sekund mere på ham

Så du ville tro på en gravid flirt der kom og sagde han var far til ungen men hun skulle have en abort fremfor din mand? 

Anmeld Citér

30. november 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Det er netop også lidt min tanke at når jeg uanset hvad får foretaget aborten. Så skal jeg vel ikk sige det. Men samtidig så føler jeg så også bare at han måske gerne ville vide sådan noget. 

Er tjekket der er ikke noget 

Det synes jeg ikke du skal nej for hvad skal han bruge information om det til?

Han kan jo ikke bruge det til noget, når barnet ikke er en realitet alligevel, men vis han nogen sinde selv spørger ind til det ville jeg ikke lyve om det.

men tror nu bare at du skal smide ham helt ud af hovedet. Få gennemført aborten og tag dig af dig selv, give plads og lov til de følelser aborten kan medføre 

Anmeld Citér

30. november 2016

Soonmom

Sprit25 skriver:

Så du ville tro på en gravid flirt der kom og sagde han var far til ungen men hun skulle have en abort fremfor din mand? 

Hvis en fremmede kvinde skrev til mig at hun havde været sammen med min mand og kunne skrive tid og sted.  Ja så ville jeg tro på hende.  At hun er gravid og ønske er abort er egentlig underordnet 

Anmeld Citér

30. november 2016

Sprit25

Soonmom skriver:

Hvis en fremmede kvinde skrev til mig at hun havde været sammen med min mand og kunne skrive tid og sted.  Ja så ville jeg tro på hende.  At hun er gravid og ønske er abort er egentlig underordnet 

Ja okay. Det ville jeg så ikke ubetinget. 

Til ts. Jeg ville ikke sige noget om noget som helst. What goes around comes around. Han skal nok få hvad han har fortjent

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym

Hun skal da sige det for de eventuelle fremtidige børns skyld, som det fjols tydeligvis ikke forstår, at han kan risikere at bringe til verden med random kvinder, han er utro med. Måske gør det, at han tager ansvar for fremtiden og ikke knalder til højre og venstre uden at overveje, at der er en reel chance for at lave et uønsket barn. 

Det er ikke for hans skyld - han er em idiot. Det er for potentielt uønskede fremtidige børns skyld!

Anmeld Citér

30. november 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har brug for at høre andres meninger og holdninger til det her. 

Jeg har været sammen med en fyr, fuld one nighter, vi brugte gummi men desværre flækkede det. 

Har så opdaget jeg er gravid og ønsker ikke at have det. Jeg har ingen kontakt til fyren da det viste sig at han var i forhold hvilket han lige glemte at fortælle mig i farten. 

Men nu står jeg og skal have foretaget en abort men er i tvivl om hvorvidt jeg skal fortælle ham det eller om det er bedst at lade være. 

Ved ikke rigtig hvad jeg selv hælder mest til. På den ene side så er det jo også en del af ham. Men på den anden side så vil hans mening ikke gøre nogen forskel. Men han ved jo risikoen er der eftersom gummiet flækkede så måske han selv spekulerer  

Hvad ville i have gjort?

Jeg synes at du skal sige det.

For det første fordi jeg mener at man altid skal være ærlig omkring den slags, og det potentielle liv er lige så meget en del af ham som en del af dig.

For det andet fordi det nok vil være godt for ham lige at tænke over hvad det kan medføre af konsekvenser at knalde udenom.

Anmeld Citér

30. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Hun skal da sige det for de eventuelle fremtidige børns skyld, som det fjols tydeligvis ikke forstår, at han kan risikere at bringe til verden med random kvinder, han er utro med. Måske gør det, at han tager ansvar for fremtiden og ikke knalder til højre og venstre uden at overveje, at der er en reel chance for at lave et uønsket barn. 

Det er ikke for hans skyld - han er em idiot. Det er for potentielt uønskede fremtidige børns skyld!

Hvad så med de 17.000 andre mand, som ingen kæreste har, som knalder 3 forskellige hver weekend efter en bytur? 

Man kan ikke rede hele verden, desværre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.