Fortælle det til fyren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har brug for at høre andres meninger og holdninger til det her. 

Jeg har været sammen med en fyr, fuld one nighter, vi brugte gummi men desværre flækkede det. 

Har så opdaget jeg er gravid og ønsker ikke at have det. Jeg har ingen kontakt til fyren da det viste sig at han var i forhold hvilket han lige glemte at fortælle mig i farten. 

Men nu står jeg og skal have foretaget en abort men er i tvivl om hvorvidt jeg skal fortælle ham det eller om det er bedst at lade være. 

Ved ikke rigtig hvad jeg selv hælder mest til. På den ene side så er det jo også en del af ham. Men på den anden side så vil hans mening ikke gøre nogen forskel. Men han ved jo risikoen er der eftersom gummiet flækkede så måske han selv spekulerer  

Hvad ville i have gjort?

Jeg synes bestemt ikke du skal sige noget, FORDI  du netop har besluttet dig for abort. 

For mig lyder det til, at du søger lidt opmærksomhed fra hans sidde, ved at have behovet for at sige til ham, at du bærer på hans barn, men ikke vil have det. 

Ser ingen grund til at sige det, i dette tilfælde. 

Hvis han ved det sprang, havde han jo nok kontaktet dig, hvis han var nysgerrig om det endte i graviditet.

ville helt klart være mere bekymret for kønssygdomme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

MorTilN

Da du har taget beslutningen om en abort og hans mening ikke vil have nogen betydning siger du. Så vil jeg vælge ikke at sige noget til ham, når du alligevel ikke vil have noget med ham at gøre og at han ikke har noget at sige.

Vis du sagde det vil han måske tænker sig lidt mere om næste gang, men jeg vil nu ikke tro på at det ændre det store. Jeg vil nok hellere vælge selv lige at få et tjek for de værste kønssygdomme som en anden også skriver. Du ved aldrig om du er den eneste ud over kæresten eller bare endnu en i rækken.

Anmeld Citér

30. november 2016

lilledittemor

Anonym skriver:

Men mon ikke han allerede gør det? Brugte jo netop gummi. Det holdt så bare ikke. 

Men han var sin kæreste utro. Jeg ville nok have givet ham en lærestreg 

Anmeld Citér

30. november 2016

Sprit25

Soonmom skriver:

Du skal klart sige det og så synes jeg faktisk også du lige skal oplyse hans kæreste hvad han går og laver 

Hvorfor i alverden skal kæresten blandes ind i EU barn, der ikke kommer til verden. 

Det er sgu da småligt 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Jeg synes bestemt ikke du skal sige noget, FORDI  du netop har besluttet dig for abort. 

For mig lyder det til, at du søger lidt opmærksomhed fra hans sidde, ved at have behovet for at sige til ham, at du bærer på hans barn, men ikke vil have det. 

Ser ingen grund til at sige det, i dette tilfælde. 

Hvis han ved det sprang, havde han jo nok kontaktet dig, hvis han var nysgerrig om det endte i graviditet.

ville helt klart være mere bekymret for kønssygdomme. 

Tror du misforstår mit indlæg. For siger netop sy jeg ikke ved hvad jeg hælder mest til. 

Jeg har ikke brug for hans opmærksomhed så det p** gider jeg ærlig talt ikke høre på. 

Er blevet tjekket for sygdomme og der var intet 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Men han var sin kæreste utro. Jeg ville nok have givet ham en lærestreg 

Så hvis han ikke havde en kæreste så havde sagen været anderledes eller?

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Da du har taget beslutningen om en abort og hans mening ikke vil have nogen betydning siger du. Så vil jeg vælge ikke at sige noget til ham, når du alligevel ikke vil have noget med ham at gøre og at han ikke har noget at sige.

Vis du sagde det vil han måske tænker sig lidt mere om næste gang, men jeg vil nu ikke tro på at det ændre det store. Jeg vil nok hellere vælge selv lige at få et tjek for de værste kønssygdomme som en anden også skriver. Du ved aldrig om du er den eneste ud over kæresten eller bare endnu en i rækken.

Det er netop også lidt min tanke at når jeg uanset hvad får foretaget aborten. Så skal jeg vel ikk sige det. Men samtidig så føler jeg så også bare at han måske gerne ville vide sådan noget. 

Er tjekket der er ikke noget 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det er der da bestemt noget galt i når han har en kæreste. 

Til TS: Jeg ville fortælle ham det. Bare sige at du desværre er blevet gravid, men at du har taget valget om en abort og at du bare synes han havde ret til at vide det. 

Det er måske en meget god måde at sige det på. Synes bare stadig den er svær. For selvom han har været er svin overfor sin kæreste og været hende utro og en idiot overfor mig lige at glemme at nævne det. Så har jeg ikke lyst til at såre ham. Og eftersom jeg aldrig snakker med ham igen så vil han ikk opdage det. Men moralsk set er det nok også forkert 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonymor10

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har brug for at høre andres meninger og holdninger til det her. 

Jeg har været sammen med en fyr, fuld one nighter, vi brugte gummi men desværre flækkede det. 

Har så opdaget jeg er gravid og ønsker ikke at have det. Jeg har ingen kontakt til fyren da det viste sig at han var i forhold hvilket han lige glemte at fortælle mig i farten. 

Men nu står jeg og skal have foretaget en abort men er i tvivl om hvorvidt jeg skal fortælle ham det eller om det er bedst at lade være. 

Ved ikke rigtig hvad jeg selv hælder mest til. På den ene side så er det jo også en del af ham. Men på den anden side så vil hans mening ikke gøre nogen forskel. Men han ved jo risikoen er der eftersom gummiet flækkede så måske han selv spekulerer  

Hvad ville i have gjort?

Det ville jeg ikke fortælle, hvad skulle formålet dog være?

Anmeld Citér

30. november 2016

Aristocats

Jeg havde ikke fortalt det. Hvis han laver nummeret igen og en anden kvinde bliver gravid og beholder barnet, skal han nok få det fortalt og få den "lærestreg". Hvis jeg alligevel havde besluttet mig for abort, ser jeg ikke nogen grund til at skabe drama der kunne have været undgået. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.