Fortælle det til fyren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.068 visninger
40 svar
69 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg har brug for at høre andres meninger og holdninger til det her. 

Jeg har været sammen med en fyr, fuld one nighter, vi brugte gummi men desværre flækkede det. 

Har så opdaget jeg er gravid og ønsker ikke at have det. Jeg har ingen kontakt til fyren da det viste sig at han var i forhold hvilket han lige glemte at fortælle mig i farten. 

Men nu står jeg og skal have foretaget en abort men er i tvivl om hvorvidt jeg skal fortælle ham det eller om det er bedst at lade være. 

Ved ikke rigtig hvad jeg selv hælder mest til. På den ene side så er det jo også en del af ham. Men på den anden side så vil hans mening ikke gøre nogen forskel. Men han ved jo risikoen er der eftersom gummiet flækkede så måske han selv spekulerer  

Hvad ville i have gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

Anonym

Jeg synes ALTID, at man skal fortælle det.

Af flere årsager. I det her tilfælde tænker jeg, at det ville være en god oplysning for ham at have i baghovedet, når han har sex med tilfældige piger (ikke at der er noget galt i det overhovedet!). At det altså kan blive til en graviditet, og at det ikke blot er en fjern risiko uden hold i virkeligheden.

Anmeld Citér

30. november 2016

Patriark

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg har brug for at høre andres meninger og holdninger til det her. 

Jeg har været sammen med en fyr, fuld one nighter, vi brugte gummi men desværre flækkede det. 

Har så opdaget jeg er gravid og ønsker ikke at have det. Jeg har ingen kontakt til fyren da det viste sig at han var i forhold hvilket han lige glemte at fortælle mig i farten. 

Men nu står jeg og skal have foretaget en abort men er i tvivl om hvorvidt jeg skal fortælle ham det eller om det er bedst at lade være. 

Ved ikke rigtig hvad jeg selv hælder mest til. På den ene side så er det jo også en del af ham. Men på den anden side så vil hans mening ikke gøre nogen forskel. Men han ved jo risikoen er der eftersom gummiet flækkede så måske han selv spekulerer  

Hvad ville i have gjort?

Forventer du ar fyren skrider fra sin kæreste og i stifter familie? Så skal du. Ellers nej.

Anmeld Citér

30. november 2016

Soonmom

Du skal klart sige det og så synes jeg faktisk også du lige skal oplyse hans kæreste hvad han går og laver 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Forventer du ar fyren skrider fra sin kæreste og i stifter familie? Så skal du. Ellers nej.

Nej på ingen måde. Vil ikke have noget med ham at gøre 

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Du skal klart sige det og så synes jeg faktisk også du lige skal oplyse hans kæreste hvad han går og laver 

Ved ikke hvem hans kæreste er så kan ikke sige noget til hende 

Anmeld Citér

30. november 2016

lilledittemor

Ligesom den første kommentar, så synes jeg at du skal sige det, så han forstår alvoren af "den slags".

Anmeld Citér

30. november 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Ligesom den første kommentar, så synes jeg at du skal sige det, så han forstår alvoren af "den slags".

Men mon ikke han allerede gør det? Brugte jo netop gummi. Det holdt så bare ikke. 

Anmeld Citér

30. november 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg synes ALTID, at man skal fortælle det.

Af flere årsager. I det her tilfælde tænker jeg, at det ville være en god oplysning for ham at have i baghovedet, når han har sex med tilfældige piger (ikke at der er noget galt i det overhovedet!). At det altså kan blive til en graviditet, og at det ikke blot er en fjern risiko uden hold i virkeligheden.

Det er der da bestemt noget galt i når han har en kæreste. 

Til TS: Jeg ville fortælle ham det. Bare sige at du desværre er blevet gravid, men at du har taget valget om en abort og at du bare synes han havde ret til at vide det. 

Anmeld Citér

30. november 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Som udgangspunkt synes jeg faren har krav på at vide det. Men i denne situation kan jeg ikke se hvad det skal gavne. Så tror faktisk jeg ville lade være

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.