Jeg må erkende at jeg også er lidt bekymret over at du ikke vågner når hun græder og det gør mig også lidt betænkelig ved samsovning.
Afsted til lægen og se om det kan løses den vej, for det ville da være det bedste. Så i kan fortsætte med at amme liggende og samsove
. Vil hun ammes i laid back ammestilling? for så kan du sidde lidt mere op om natten? Evt øv jer i at sidde op og amme om dagen og om natten, indtil der er styr på det, og du vågner når hun græder. Evt kontakt en ammevejleder? Ammenet på fb har åbent for spørgsmål om mandagen og man kan ringe til la leche league.
Nogen børn vil bare ikke flaske....det vil min dreng heller ikke. De er bare kvalitetsbevidste
. Han har før sultet en hel dag, fordi mine babser ikke var til rådighed
. Så jeg er med på at flaske nok ikke er en løsning for jer. Og jeg kan godt forstå i samsover, det er bare SÅ nemt, hyggeligt og skønt. Men altså lidt bekymrende når du ikke hører hende. Vi samsover også og gør det nok indtil han selv vælger at sove på eget værelse. Det er skønt
! Jeg håber i finder en løsning.
Og sørg for at hun ikke kan komme i nærheden af lamper eller lignende når hun ligger i sengen.
Anmeld
Citér