Jeg hører ikke min baby om natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej kære mødre. Jeg har et problem.. Jeg hører ikke min snart 5 mdr. gamle baby, om natten. Nogle gange hører jeg hende, men falder i søvn igen. Andre gange er jeg heldig at jeg får stukket en babs i munden på hende. Dette sker tit.. Men efter jeg nu er startet i skole, sker det mere og mere, at jeg simpelthen ikke engang vågner. I nat skete det som bare ikke måtte ske. Min mand skulle hente min bror, der bor her pt. Han kører, og der er jeg allerede ved at falde i søvn, velvidende om, at baby nok ikke falder i søvn. Og så sover jeg..... Fik så at vide i dag, at hun har fået flyttet sig, med hovedet over i bedsidecrippen (hun sover ved siden af mig), med hovedet lige ved lampen. Hendes hovede var bare én stor vandpyt. Og har ikke registreret en skid. Spørg mig lige om min samvittighed...  Jeg hader det! Jeg føler mig som verdens værste mor. 

Jeg har altid sovet igennem flere alarmer. Igennem alt! Men "det ændre sig når den lille kommer".. NEJ! 

Hvad kan jeg gøre? 

Nu har jeg ikke læst alle kommentarerne så ved ikke om du har fået det foreslået, men man kan få babyalarmer man kobler til en vibrator som man så kan lægge under puden, måske det kunne hjælpe. Den bruges gerne af døve og hørehæmmede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

nielsen80

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke læst alle kommentarerne så ved ikke om du har fået det foreslået, men man kan få babyalarmer man kobler til en vibrator som man så kan lægge under puden, måske det kunne hjælpe. Den bruges gerne af døve og hørehæmmede

Skulle lige til at forslå det samme

Jeg opdagede en voldsom hørenedsættelse netop ved, at jeg ikke vågnet ved min datter græd om natten. Eller mere præcis, at jeg kun vågnet, hvis jeg lå på venstre side.

Man kan få flere forskellige alarmer, som måske kunne hjælpe dig? Hvis du f.eks nemmere vågner ved vibraration, en høj tone, lys eller lign?

Anmeld Citér

22. november 2016

anonym12

Jeg må erkende at jeg også er lidt bekymret over at du ikke vågner når hun græder og det gør mig også lidt betænkelig ved samsovning. 

Afsted til lægen og se om det kan løses den vej, for det ville da være det bedste. Så i kan fortsætte med at amme liggende og samsove. Vil hun ammes i laid back ammestilling? for så kan du sidde lidt mere op om natten? Evt øv jer i at sidde op og amme om dagen og om natten, indtil der er styr på det, og du vågner når hun græder. Evt kontakt en ammevejleder? Ammenet på fb har åbent for spørgsmål om mandagen og man kan ringe til la leche league. 

Nogen børn vil bare ikke flaske....det vil min dreng heller ikke. De er bare kvalitetsbevidste. Han har før sultet en hel dag, fordi mine babser ikke var til rådighed. Så jeg er med på at flaske nok ikke er en løsning for jer. Og jeg kan godt forstå i samsover, det er bare SÅ nemt, hyggeligt og skønt. Men altså lidt bekymrende når du ikke hører hende. Vi samsover også og gør det nok indtil han selv vælger at sove på eget værelse. Det er skønt! Jeg håber i finder en løsning.

Og sørg for at hun ikke kan komme i nærheden af lamper eller lignende når hun ligger i sengen.

Anmeld Citér

23. november 2016

Krealir

Hej. 

Jeg tænker, at din bedste mulighed er en dims som kan vibrere. Sådan en må da findes, for døve skal jo også op om natten, når deres børn græder! Min svigermor er MEGET hørehæmmet og har et vækkeur der vibrerer under hendes hovedpude, for hun kan jo ikke sove med øreapparat om natten ��

Jeg tænker, at det bedste du kan gøre er at kontakte nogle folk, der har med hørehæmmede/døve at gøre... ved det virker lidt ekstremt, men det er jo en lidt anderledes situation du står i.... og ville det ikke være det hele værd, hvis det virkede??

Held og lykke ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.