ErDuHerIkkeSnart skriver:
Hej med dig
Det må ikke være sjovt, kan godt forstå at du er frustreret. Jeg har aldrig før hørt om der problem - sover du selv hvis baby virkelig græder igennem lige ved siden af?
Jeg tænker først og fremmest at det ikke dur med samsovning i jeres situation. Baby må ligges så den ligger trygt og uden at kunne møffe sig ud/rundt/over til noget farligt. Kan far ikke hjælpe med nattevagten? Og har du fået tjekker om du kan have en eller anden "søvnforstyrrelse"/apnø - eller tager du nogen medicin eller lignende, som påvirker dig?
En dårlig mor er du ikke - blot en mor med en udfordring som der må gøres noget ved. Kan du tale med din sundhedsplejerske?
Ofte vågner jeg når det er så vildt. Men det sker da at jeg bare sover, så manden må vække.
Samsovning er pt eneste mulighed, da jeg ammer liggende. Hun vil IKKE tage flaske, så det er ingen mulighed. Jeg har ALDRIG rullet på hende eller noget. Der er jeg meget opmærksom- men jeg er enig med dig. Vi havde ellers snakket om at hun skulle over i bedside/tremmeseng, men jeg falder jo i søvn, når jeg så har givet hende mad anyways, og igen, far kan slet ikke hjælpe med mad der.
Tager ikke medicin.. Har ikke søvnapnø (er der ikke en slags?). Det har min mand.. Men måske der er noget andet. Kan være jeg skulle opsøge en.
Kan da nok godt skrive en besked til sp..
Anmeld
Citér