Jeg hører ikke min baby om natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2016

Linkaa

Anonym skriver:

Ofte vågner jeg når det er så vildt. Men det sker da at jeg bare sover, så manden må vække.

Samsovning er pt eneste mulighed, da jeg ammer liggende. Hun vil  IKKE tage flaske, så det er ingen mulighed. Jeg har  ALDRIG rullet på hende eller noget. Der er jeg meget opmærksom- men jeg er enig med dig. Vi havde ellers snakket om at hun skulle over i bedside/tremmeseng, men jeg falder jo i søvn, når jeg så har givet hende mad anyways, og igen, far kan slet ikke hjælpe med mad der. 

Tager ikke medicin.. Har ikke søvnapnø (er der ikke en slags?). Det har min mand.. Men måske der er noget andet. Kan være jeg skulle opsøge en.

Kan da nok godt skrive en besked til sp.. 

Jeg tror jeg ville vælge en anden ammestillibg om natten. Evt et par puder i ryggen og ammepude så du kan sidde op?

Det er stadig ikke sjovt for din baby at du ikke reagerer på signalerne, selvom du ikke lægger dig på hende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

tarkoflen

Kan din kæreste ikke lægge jeres datter over i seng når du har ammet? Eller kan l sætte sengen op af en væg, så l kan ligge op af væggen og sove, så hun ikke falder ud? 

Jeg har også en datter der ikke rigtig kunne finde ud af at amme ordentligt siddende, eller også var det mig der ikke kunne fordi jeg aldrig fik det lært ordentligt. Og jeg faldt også tit i søvn, men jeg vågnede dog. 

Jeg tænker også at der må være en grund til at du sover så tungt, så afsted til lægen med dig i morgen  

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym

Det er lige så meget vuggedød der tænkes på mht at en Bette et barn IKKE skal ligge i samme seng... 

Mht amning, så må du jo tag den lille over ogtilbage igen når den Bette vil have mad... hvis du ikke høre den lille ved mad tid, vågner du næppe hvis du skulle trille over på barnet....

Du må en tur til lægen, og indtil skal må du bruge alle midler, det er så her hvor du ikke skal lægge dig før Su ved den lille sover eller er lagt uden fare for uheld 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er lige så meget vuggedød der tænkes på mht at en Bette et barn IKKE skal ligge i samme seng... 

Mht amning, så må du jo tag den lille over ogtilbage igen når den Bette vil have mad... hvis du ikke høre den lille ved mad tid, vågner du næppe hvis du skulle trille over på barnet....

Du må en tur til lægen, og indtil skal må du bruge alle midler, det er så her hvor du ikke skal lægge dig før Su ved den lille sover eller er lagt uden fare for uheld 

Jo, har altid vågnet når hun rør mig. 

Men ja.. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Kan din kæreste ikke lægge jeres datter over i seng når du har ammet? Eller kan l sætte sengen op af en væg, så l kan ligge op af væggen og sove, så hun ikke falder ud? 

Jeg har også en datter der ikke rigtig kunne finde ud af at amme ordentligt siddende, eller også var det mig der ikke kunne fordi jeg aldrig fik det lært ordentligt. Og jeg faldt også tit i søvn, men jeg vågnede dog. 

Jeg tænker også at der må være en grund til at du sover så tungt, så afsted til lægen med dig i morgen  

Vi er også op af væggen, så hun falder ikke ud  

Jo det har vi også prøvet, men hun ligger bare og skriger og skriger og skriger. Så kan jeg ligeså godt vente med at gå i seng, da jeg føler mig så langt væk, når jeg lige har sovet en time, og så bliver vækket på den måde :/

Anmeld Citér

20. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min vens ekskæreste havde det samme problem. Deres løsning var at barnet fik flaske og han overtog nætterne. 

Ved ikke om det er løsningen for Jer - men det kan jo være enorm skadeligt ikke at reagere på barnets signaler hvis det sker hver nat. Ved jeg ikke om det gør i dit tilfælde? 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Min vens ekskæreste havde det samme problem. Deres løsning var at barnet fik flaske og han overtog nætterne. 

Ved ikke om det er løsningen for Jer - men det kan jo være enorm skadeligt ikke at reagere på barnets signaler hvis det sker hver nat. Ved jeg ikke om det gør i dit tilfælde? 

Det sker langt fra hver nat. Hun vil desværre ikke tage flaske.. Der er ikke en flaske, vi ikke har prøvet..

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det sker langt fra hver nat. Hun vil desværre ikke tage flaske.. Der er ikke en flaske, vi ikke har prøvet..

Hun skal jo bare vænnes til flasken. Prøv med forskellige flasker og forskellige suttehoveder. Til sidst tager hun den. Det er så vigtigt at far kan tage natte tjansen når du ikke selv kan. Det er så farligt for barnet for ikke at tale om synd at det skal ligge og skrige igennem uden du hører det og kan udsættes for farlige situationer som det med lampen :-( 

men tænk sådan her på det. Hvad hvis du ikke kunne amme? Ikke have næring nok f.eks så var du jo tvunget til at give flaske. 

Jeg ville hvis jeg var dig give flasken et forsøg mere og så ville jeg sidde helt oprejst ved amning. Og vække far der så kunne overvåge og ligge baby i tremmeseng når hun var færdig hvis du skulle være faldet i søvn.

held og lykke med det. :-)

Anmeld Citér

20. november 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Hun skal jo bare vænnes til flasken. Prøv med forskellige flasker og forskellige suttehoveder. Til sidst tager hun den. Det er så vigtigt at far kan tage natte tjansen når du ikke selv kan. Det er så farligt for barnet for ikke at tale om synd at det skal ligge og skrige igennem uden du hører det og kan udsættes for farlige situationer som det med lampen :-( 

men tænk sådan her på det. Hvad hvis du ikke kunne amme? Ikke have næring nok f.eks så var du jo tvunget til at give flaske. 

Jeg ville hvis jeg var dig give flasken et forsøg mere og så ville jeg sidde helt oprejst ved amning. Og vække far der så kunne overvåge og ligge baby i tremmeseng når hun var færdig hvis du skulle være faldet i søvn.

held og lykke med det. :-)

Jeg forstår ikke, hvordan løsningen med flaske er nemmere end, at far vækker mor til amningen, og far efter amning lægger barnet i egen seng? Men far SKAL mere på banen.

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym

Abracadabra skriver:

Jeg forstår ikke, hvordan løsningen med flaske er nemmere end, at far vækker mor til amningen, og far efter amning lægger barnet i egen seng? Men far SKAL mere på banen.

At TS hele tiden kommer med bortforklaringer om at hun falder i søvn ligemeget hvad om hun ligger eller sidder. 

Hun må åbenbart have meget brug for søvn og derfor mener jeg at flasken skal have et forsøg så far kan tage over om natten og ts kan få lov at sove igennem. Og komme over i tremmeseng i stedet for samsovning som i dette tilfælde tydeligvis er farligt for barnet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.