Jeg kender ikke nogle med så kort i mellem, men er sikker på de findes. I teorien kan det jo lade sig gøre, hvis man altså har æl hurtigt efter sin fødsel. Jeg selv fik ikke mens før 7-8mdr efter fødsel, og det er vist ikke unormalt. Desuden råder lægerne til man ikke har ubeskyttet sex før 8uger efter fødsel, hovedsaglig pga af infektionfare, men tror heller ikke nødvendigvis kroppen har super godt af at blive gravid SÅ hurtig igen.
Jeg misunder ofte dem med børn tæt på hinanden - vi har svært ved at blive gravide, så har ikke selv kunne gøre det. Men vil sige, tror sagtens ens børn kan få meget ud af hinanden med f.eks 1,5 år i mellem dem, også kan din krop nå at komme lidt ovenpå
Fordelen ved at have flere år i mellem - som der bliver med mine - er, at energien 100% er der til en baby, den store kan behovsudsætte uden problemer og forstår meget bedre, hvorfor mor måske ikke lige er på konstant.
Der er fordele og ulemper ved børn tæt på hinanden, såvel som der er når de har flere år imellem sig. Men pas nu lige på kroppen også
, en graviditet kan være meget hård, og er sikker på, hvis man har et spædbarn i mens, så kan det være endnu hårdere!
Anmeld
Citér