Hvad synes I om navnet...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2016

AnoMom

Sprit25 skriver:

Dean til en dansk dreng

Jeg bryder mig ikke rigtig om det med den engelske udtale. Men det er uanset hvilken nationalitet drengen evt havde. :-) kan derimod godt lide det med den danske udtale De-an

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

Rauw

Synes det er flot til Rorys kæreste i gilmore girls På dansk lyder det dog rimelig flat og kedeligt. Nogle navne bør bare ikke gennemgå en dansk oversættelse 

Anmeld Citér

3. november 2016

Sprit25

Rauw skriver:

Synes det er flot til Rorys kæreste i gilmore girls På dansk lyder det dog rimelig flat og kedeligt. Nogle navne bør bare ikke gennemgå en dansk oversættelse 

Lige dit svar viser jeg ikke til min mand 

Anmeld Citér

3. november 2016

Sprit25

Aristocats skriver:

Liam er også kommet  ind i den dér "bølle-navne"-kategori og det er egentligt sjovt for det har været ret populært for ikke særligt lang tid siden. Det er lidt sjovt hvordan tingene sådan folder sig ud. Og ja, det er en smule fjollet, og som sagt, så er diversitet jo kun godt og det er ikke så mærkeligt at vi alle sammen har forskellig smag  Der vil nok altid være nogle der kigger lidt skævt til ens valgte navne, oplever jeg også selv 

Min bedstefar på 80 synes vores datters navn er håbløst hun hedder Luna ! Hvad der var galt med gode gamle danske navn 

Anmeld Citér

3. november 2016

alenemor42

Jeg ville udtale det the english way 

Og er vild med engelsk klingende navne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.