Prævention uden hormoner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2016

IngenKoPåIsen

Hvad med mini-Piller? De indeholder kun et slags hormon- modsat fx p-piller. Selv må jeg ikke få P-piller, men gerne minipiller. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Ved du hvor sikkert sådan et er? Mange sider på nettet siger noget vidt forskelligt nemlig 

www.apoteket.dk/KropOgHelbred/praevention/Til%20kvinder/Pessar.aspx

Prøv at læse denne side 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Hvad med mini-Piller? De indeholder kun et slags hormon- modsat fx p-piller. Selv må jeg ikke få P-piller, men gerne minipiller. 

Dem har jeg prøvet. Der er gestagen i, så det er heller ikke en mulighed, når jeg ikke kan tåle hormoner, desværre...

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

www.apoteket.dk/KropOgHelbred/praevention/Til%20kvinder/Pessar.aspx

Prøv at læse denne side 

Tak! Synes dog det er vildt, at det først må fjernes 6-8 timer efter samleje. Lyder det ikke lidt vanvittigt?

Anmeld Citér

17. oktober 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Tak! Synes dog det er vildt, at det først må fjernes 6-8 timer efter samleje. Lyder det ikke lidt vanvittigt?

Tror simpelthen det er fordi metoden er så usikker, at man skal lade det sidde så længe 

Jeg skal ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men var det mig selv, så ville jeg uden tvivl vælge kondom. 

Manden og jeg har brugt kondom siden vores første barn blev født for 6 1/2 år siden og det er ikke fordi jeg ikke ler hormoner, men fordi det fungerer fint. Selvfølgelig tager det noget af følelsen, men det klarer vi. Personligt syntes jeg det er rart at man ikke bliver så grisset 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Muffinmus

komodo skriver:

det skal du da få tjekket op på hvorfor de gør det... håber i finder en løsning

Der er anderledes dernede efter de kom ud og ringe sidder ok, men bare ikke optimalt til kontorer desværre. 

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viwisa skriver:

Der er anderledes dernede efter de kom ud og ringe sidder ok, men bare ikke optimalt til kontorer desværre. 

Kontorer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.