Inviteret til fest uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Troldemommi skriver:

De skal hygge med farmor, så de får det skønt 

Det lyder super hyggeligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

MetteT

Det har jeg det helt fint med.. Det kan jo blive til en frygtelig masse mennesker.. 

Prøvede dog noget vildt pinligt til en 60 års fødselsdag for nogle år siden.. Havde fået invitationer til 2 forskellige fester ind af døren ca samtidig, den ene med børn og den anden uden.. Havde fået mikset det sammen. Så troppede op med begge unger til denne 60 års fødselsdag.. Var først da jeg så der ikke var dækket til dem at jeg fandt ud af de ikke var inviteret.. 

Ej det var så pinligt!! heldigvis blev fødselsdagen ikke holdt så langt fra os, så vi kørte dem hjem til et hold venner der lige ku passe dem i løbet af eftermiddagen.. Pinligt pinligt pinligt! 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Troldemommi

MetteT skriver:

Det har jeg det helt fint med.. Det kan jo blive til en frygtelig masse mennesker.. 

Prøvede dog noget vildt pinligt til en 60 års fødselsdag for nogle år siden.. Havde fået invitationer til 2 forskellige fester ind af døren ca samtidig, den ene med børn og den anden uden.. Havde fået mikset det sammen. Så troppede op med begge unger til denne 60 års fødselsdag.. Var først da jeg så der ikke var dækket til dem at jeg fandt ud af de ikke var inviteret.. 

Ej det var så pinligt!! heldigvis blev fødselsdagen ikke holdt så langt fra os, så vi kørte dem hjem til et hold venner der lige ku passe dem i løbet af eftermiddagen.. Pinligt pinligt pinligt! 

Ja den kan jeg godt se, den er ikke så heldig men godt i fandt en god løsning 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hvad tænker du der er problemet ved det? Jeg synes at det lyder som en oplagt mulighed for at komme lidt ud uden børn, og forstår egentlig også godt at man som fødselar kan finde på at invitere til fest uden børn 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Troldemommi

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hvad tænker du der er problemet ved det? Jeg synes at det lyder som en oplagt mulighed for at komme lidt ud uden børn, og forstår egentlig også godt at man som fødselar kan finde på at invitere til fest uden børn 

Mest tidspunktet, søndag eftermiddag er for mig et tidspunkt jeg vil bruge med mine unger, det var noget andet hvis det havde været om aftenen så ville jeg have nemmere ved det.

Anmeld Citér

14. oktober 2016

A-1995

Jeg synes det er helt fint.

vi prøvede dog sidste år at mile børns farmor holdet 70 års fødselsdag. Vores børn var ikke inviteret, men hendes andre børnebørn var. Det synes jeg til gengæld ikke er ok. Så jeg deltog ikke.

Anmeld Citér

14. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
A-1995 skriver:

vi prøvede dog sidste år at mile børns farmor holdet 70 års fødselsdag. Vores børn var ikke inviteret, men hendes andre børnebørn var. Det synes jeg til gengæld ikke er ok. Så jeg deltog ikke.

Ej!! Hvad? Det er da overhovedet ikke okay!

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Frk.S

A-1995 skriver:

Ej, det var da også vildt underligt. 

Men ellers, ja så ser jeg intet problem i at holde en fest hvor børn ikke er inviteret. 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

anonym12

Det afhænger af tidspunktet. Om aftenen er han stadig for lille til at blive passet, men midt på dagen ville det være ok. Vi skal til bryllup til sommer, hvor han er inviteret, men jeg håber håber håber vi kan få ham passet. Jeg synes ikke små børn har noget at gøre til et bryllup. Min mor har sagt ja til at passe, så mon ikke det kommer til at gå

Jeg har det fint med at folk vælger at holde fest uden børn, men de må så også acceptere at vi ikke nødvendigvis kommer begge to. Jeg hader de mennesker der holder børnefri fest og så bliver fornærmede når man ikke kan komme. Jeg forstår godt man ikke gider børn til en fest, men så må man også acceptere at man ikke nødvendigvis kan finde pasning eller at ungen måske er for lille til at blive passet.

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Troldemommi skriver:

Mest tidspunktet, søndag eftermiddag er for mig et tidspunkt jeg vil bruge med mine unger, det var noget andet hvis det havde været om aftenen så ville jeg have nemmere ved det.

Det kan jeg simpelthen ikke forstå, du ikke kan se bort fra for en enkelt søndags skyld. I har vel fredag eftermiddag og hele lørdag sammen. Er I voksne aldrig nogensinde væk hjemmefra en weekend-eftermiddag? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.