Inviteret til fest uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.933 visninger
31 svar
59 synes godt om
13. oktober 2016

Troldemommi

Hvordan har i det med at være blevet inviteret til fest uden jeres børn?

Festen er en søndag kl. 12 til ca. 18, festen er en 60 års fødselsdag og fødselarens egne børnebørn skal med til festen, men andres børn skal ikke.

Jeg er lidt i vildrede, har egentlig ikke lyst til at tage med, men det bliver forventet fra min familie at vi kommer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det har jeg det helt ok med.

Nogen gange må man bare slå en streg i sandet. Selvføgelig skal den der holder fødselsdag have sine egne børnebørn med.

Jeg ser intet unaturligt i det 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes det er helt fint

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Troldemommi

MoarHvidovre skriver:

Det har jeg det helt ok med.

Nogen gange må man bare slå en streg i sandet. Selvføgelig skal den der holder fødselsdag have sine egne børnebørn med.

Jeg ser intet unaturligt i det 

Hvis det havde været om aftenen så havde jeg nok også været mere ok med det, men søndag eftermiddag er et tidspunkt jeg syntes man skal tilbringe med sine børn.

Måske er det bare mig...

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Troldemommi

EBK skriver:

Jeg synes det er helt fint

okay 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

(august)

Der er jo nok en årsag til andres børn ikke er inviteret med, som måske der vil komme for mange til at der er plads og at det jo som regel ikke er andre folks børn man vil have med til sin voksen fest. 

Tag med og få nogle gode timer. I har jo stadig formiddagen med jeres børn. 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Troldemommi

(august) skriver:

Der er jo nok en årsag til andres børn ikke er inviteret med, som måske der vil komme for mange til at der er plads og at det jo som regel ikke er andre folks børn man vil have med til sin voksen fest. 

Tag med og få nogle gode timer. I har jo stadig formiddagen med jeres børn. 

Ja, du har nok ret, hvis alle skulle med ville vi nok blive for mange til festlokalet, miin svigermor kommer og passer børnene så det er også fint og jeg har jo formiddagen  og lørdagen med dem, tak 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Troldemommi skriver:

Hvis det havde været om aftenen så havde jeg nok også været mere ok med det, men søndag eftermiddag er et tidspunkt jeg syntes man skal tilbringe med sine børn.

Måske er det bare mig...

Det kan jeg også godt følge dig i. Men hvis det passer fødselslaren at holde fødselsdagen der, så hendes egen børnebørn kan deltage, så er det bare sådan det er

Er sikker på, at dine børn får nogen hyggelige timer der, hvor de skal være

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Kay

Jeg syntes det er helt fint ☺ vi skal til guldbryllup på lørdag til frokost på en restaurant og der er det kun os og ikke børnene der er inviteret jeg syntes det er dejligt at kunne komme lidt ud og nyde noget tid alene med  min mand og det er ikke så tit vi tager os den tid da vi generelt er meget sammen med børnene og de elsker at komme ud og blive passet 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Troldemommi

MoarHvidovre skriver:

Det kan jeg også godt følge dig i. Men hvis det passer fødselslaren at holde fødselsdagen der, så hendes egen børnebørn kan deltage, så er det bare sådan det er

Er sikker på, at dine børn får nogen hyggelige timer der, hvor de skal være

De skal hygge med farmor, så de får det skønt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.