CC79 skriver:
Uha ubehageligt at få de smerter oveni alt det andet. De lyder bestemt ikke tillokkende. Men ja det ved man jo ikke førend man har prøvet det. Fik du så anden smertelindring?
Undskyld jeg ikke lige har fået svaret, er en klovn til svare igen 
Ja, jeg fik epidural i stedet. Men er vist en smule allergisk overfor noget i det da jeg bare begynder at klø helt vildt på maven, hvilket er meget normalt, men det gør faktisk bare oplevelsen af smertelindring værre da man så bare klør helt af hulans til i stedet for.
Med min første fødsel ville jeg gerne have været i vand, men de havde lukket for vandet på hele hospitalet den dag, typisk mit held
Så prøvede jeg bistik, det gjorde hammer ondt, bagefter akupunktur, som heller ikke hjalp og til sidst epiduralen, som jo så også gav voldsomme gener + jeg fik for meget så besvimede af det.
Nr. 2 fik jeg bare epidural og igen fik jeg voldsom kløe, men denne gang fik jeg ikke så meget smertestillende pga. jeg besvimede første gang jeg fik det og derfor kunne jeg også mærke at jeg kløede mig og det gør altså ondt, for den kløe er SINDSYGT ubehagelig.
Den her gang, til januar, snupper jeg to panodiler, hopper under den varme bruser og så må jeg klare den på den måde, for gider simpelthen ikke alt det dumme smertestillende. Man får også ondt i ryggen i ret lang tid efter man får lagt epidural og lang tid efter kan man mærke hvor der blev stukket, vildt ubehageligt. 
Kan godt se jeg ikke har verdens mest positive historier
Men prøver den helt, eller næsten, neutralt den her gang og det tror jeg faktisk vil give mig en langt bedre fødsel, fordi jeg ikke skal koncentrere mig om at jeg skal smertestilles hele tiden.. Behøvede slet ikke epidural da jeg fødte anden gang, jeg tog den bare fordi jeg følte det ville være rart (Havde veer i maaange timer, før der skete noget, han lå som stjernekigger, men vi fik ham vendt inden han kom ud)