Øv hvor er jeg træt af det hele (økonomi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

Rasmine

Okay?
Jeg vidste så ikke at I prøver at få nr. 3???

Dertil kan jeg kun sige, at det ville jeg ALDRIG gøre, hvis jeg vidste min økonomi var så slem.

Hvorfor ikke vente, eller måske "nøjes" med 2 sunde og raske børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Anonym trådstarter

mortil4 skriver:

jeg håber ikke jeg har tråt dig over tærene med mine svar, og jeg kan godt være blevet lidt for ivrig efter at gi dig gode råd, hvis det er tilfældet må du undskylde, Jeg svarede kun som jeg gjorde fordi jeg kender situationen og da bestemt ikke håber andre kommer i den.

Knus Louise

Nej du har ikke trådt mig over tæerne, jeg er glad for alle de svar og gode råd jeg har fået, men sket er sket og det kan jeg ikke ændre ved nu. Ja jeg kunne måske have klaret det anderledes, jeg kunne jo i første omgang have ladet være med at bruge de penge som egentlig var lagt til side, men ja det er for sent nu.

Anmeld

2. oktober 2009

Anonym trådstarter

Okay?
Jeg vidste så ikke at I prøver at få nr. 3???

Dertil kan jeg kun sige, at det ville jeg ALDRIG gøre, hvis jeg vidste min økonomi var så slem.

Hvorfor ikke vente, eller måske "nøjes" med 2 sunde og raske børn?

For da bebs 3 blev planlagt havde jeg ikke lige indset at det så helt så slemt ud. 

En grund til ikke at vente er mandens alder, og ja jeg ønsker mig nummer 3 derfor nøjes vi ikke.

Men Mette, det er jo godt du ikke er mig så, jeg er som jeg er. tager de beslutninger jeg gør, og det må jeg jo så leve med.

Skrev i øvrigt en ano-besked for en måned siden om at spiralen skulle fjernes.

Anmeld

2. oktober 2009

Rasmine

Anonym skriver:

For da bebs 3 blev planlagt havde jeg ikke lige indset at det så helt så slemt ud. 

En grund til ikke at vente er mandens alder, og ja jeg ønsker mig nummer 3 derfor nøjes vi ikke.

Men Mette, det er jo godt du ikke er mig så, jeg er som jeg er. tager de beslutninger jeg gør, og det må jeg jo så leve med.

Skrev i øvrigt en ano-besked for en måned siden om at spiralen skulle fjernes.

Eh, den har jeg nok ikke lige set.

Anmeld

2. oktober 2009

Rasmine

Mebach skriver:

Eh, den har jeg nok ikke lige set.

Anyways, pøj pøj...
(tænk hvis der er 2...)

Anmeld

2. oktober 2009

Rasmine

(hvad sker der, den cracker...)

Anmeld

2. oktober 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Ej mette det skal du ikke spøge med, for jo der er risiko for to, ved det at der er tvillinger i min familie... min ene kusine har tvillinger og min oldefar har 2 sæt tvillinge søskende.

Så risikoen forelægger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.