mortil4 skriver:
i kan ikke snakke med dem om at få beløbene sat ned så?? Hvis beløbene er store nok kan de få jer i fogedretten og har i ikke mulighed for at betale, så kommer de altså efter jeres ting, det eneste de ikke tager er børnenes ting, men alt andet kan de tage incl bil.
Hvis i vælger at få nr 3 så er i da heldigvis så heldige at ha udstyr fra de 2 andre til at bruge, vi genbruger pt alt det tøj vi har fra de andre tøser af til Nanna og sparer en hel del der og andet tøj køber i over qxl, dba, eller jeg syr det selv.
Det kan godt være i aldrig skulle ha haft de 2 i har i forvejen hvis det kommer an på pengene, men de er der jo, det eneste i kan lave om der er hva i gør i fremtiden.
mange knus her fra
Min bank er hverken til at hugge eller stikke i, de er tværtimod ved at dø af grin hvergang jeg spørger om en 5 kr... Og de andre ja det er henhold 2 gange Nordea Finans og AcceptCard og ja der betaler vi det mindste vi overhovedet kan betale.
Vi har heldigvis dobbelt barnevogn, og dobbelt af tremmesenge, til den helt har vi fået en Juniorseng foræret som vi lige skal have gjort lidt pæn, så får hun den ind og sove i måske om ½ år.
Vi har 7-9-13 gemt alt tøjet (og sko pusser osv) fra begge børn, så der skal vi heldigvis ikke ud og købe det helt vilde. Det er så kun hvis vi skulle være så (u)heldige at få tvillinger at vi får problemer.
Men uanset hvad så er det forsent at lave om på noget nu, spiralen kan ikke sættes op igen, og ja jeg skal have mens i morgen, men har ikke rigtigt nogen tegn på at noget er i gære, ud over en forbasket kvalme, det meste af formiddagen, ca 1½ time efter jeg har spist melder sulten og kvalmen sig...
Anmeld