Ja for at være helt ærlig, så har jeg måtte kaste håndklædet i ringen og sige stop, eller rettere banken tog beslutningen jeg skulle bare selv vælge hvilke regninger der ikke skulle betales

.
Sagen er den at vi ikke har ret mange penge at leve for 4000 kr pr mrd. 4 personer det dækker også bleer.
Og da jeg så lige er gået fra barseldagpenge til løn fik jeg mærkelig nok, den sidste slat dagpenge allerede d. 17. sep. kloge mig satte jo pengene ind på en konto ind til de skulle bruges til budget til d. 1 okt. men men men så trængte manden lige til et par nye sko (de gamle var nedslidte) børnene til nye vinterjakker, og ja 1 2 3 så var pengene væk

. Dumt det ved jeg nu.
Men ikke noget problem tænker jeg banken strækker sig og giver et beviliget overtæk (som de plejer). Men jeg blev klogere, det kunne ikke beviliges, da manden fra gamle Dage har et ubetalt lån.

De kunne lige strække til at skubbe betalingen på mit lån 1 mdr, vel og mærke på betingelse af at de får dobbelt næste gang

.
Har måtte afvise regninger for 6000 kr (det meste gæld) jeg prioriterede at husleje børnepasning osv skulle betales.
Jeg orker ikke mere. synes det er så hårdt.
Tak fordi i ville læse med så langt.
Anmeld