Hvad hedder dine børn og hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2016

Carina:-)

ESV skriver:

Undskyld men har du født 6!?!?! Børn? Du må være bomstærk og have en engels tålmodighed! 

8 børn og tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2016

helle85

Min dreng hedder lucas fordi jeg godt kan lide det☺

Min man ville have han skulle hedde thor men det kunne jeg ikke forlig mig med, så vi blev enig om at jeg bestemt navnet til ham og min man skulle bestemme til nr 2. Eneste krav var at vi begge skulle have det ok med navnene 

Min datter hedder Freja 

Det bestemt min mand så og det er efter de nordiske guder og det navn syntes jeg var ok, selv om jeg havde ønsket hun hed noget andet. Men da vi havde en aftale måtte jeg jo overholde den 

Og nu kan hun selvfølgelig ikke hedde andet end freja

Anmeld Citér

26. september 2016

ESV

8 børn og tak  

Ja okay tælle kan jeg så ikke 

du har min dybeste respekt det må virkelig kræve  meget både fysisk og psykisk, jeg har nok i to

Anmeld Citér

27. september 2016

CC79

Min datter hedder Justine fordi min mor fulgte en serie der hed Tornfuglene da jeg var barn. Der var en pige der hed Justine og jeg var så betaget af det navn og sagde til min mor at hvis jeg som voksen nogensinde fik en pige ville jeg vælge navnet Justine til hende og heldigvis elskede min mand også navnet og var med på ideen da jeg som voksen mødte ham. Vores sønner hedder Theodor og Antonio og alle navne vi har valgt skal opfylde de kriterier at der ska være 7 bogstaver og så ska det være sjældne navne i DK.

Anmeld Citér

27. september 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn hedder Liam, fordi jeg kan lide det og fordi jeg synes det er et smukt og unikt navn

Da han fik navnet for x-antal år siden, var der ikke så mange igen der hed det

Anmeld Citér

27. september 2016

Carina:-)

ESV skriver:

Ja okay tælle kan jeg så ikke 

du har min dybeste respekt det må virkelig kræve  meget både fysisk og psykisk, jeg har nok i to

Jeg har fået dem over mange år og tænker ikke som sådan over det i hverdagen men tak 

Anmeld Citér

27. september 2016

Ønsker en lille spire..

27. september 2016

Dorthe1986

Jeg har en søn der hedder Emil Christian Meier Nielsen, Emil er mellemnavnet på min ene storebror og så kunne jeg bare godt lide navnet. Christian var min fars mellemnavn. Og Meier Nielsen er fra hans fars familie. 

Nu har jeg lige fået døbt min datter igår og hun fik navnet: Ella Fine Holm Jørgensen. Ella er min fars moster og Fine er fra min afdøde far (han hed Finn) Holm kommer fra min svigermor og Jørgensen er mit efternavn. 

Børnene har to forskellige fædre. Og det er rent tilfældigt at begge navne er med E 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.