Hvad hedder dine børn og hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2016

Benjamins'mor

T10 skriver:

Jeg synes det kunne være hyggeligt med en lille navnetråd. 

Så hvad hedder dine børn og hvorfor? 

God søndag 

De hedder Benjamin og Celina. 

Benjamin, fordi det var bare det helt rigtige navn i mit hoved og heldigvis passede det da han blev født.

Celina havde vi oppe og vende rigtigt mange gange, men vi kunne ikke helt beslutte os - men det endte med at være det helt rigtige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2016

ESV

Carina:-) skriver:

Simon fordi det var der ikke så mange der hed i slut 80 start 90 

Og jeg var en teenager der var ret vild med Duran Duran og forsangeren der hed Simon 

Michala - først skulle hun hedde Cecilie men det syntes jeg var kedeligt så fandt jeg navnet Michala som jeg syntes var pænt og igen ikke så brugt.

Nicklas fordi det kunne vi lide der var ikke så mange tanker om det .

Laura efter mandens mormor .

Victor fordi han kom efter vi havde mistet Laura og der var tilmed gået lang tid med mange aborter så han var vores lille sejr

Liva fordi vi forbandt hende med Liv ( Man bliver så bevist om hvor heldig man er og hvor meget et mirakel et lille barn er når man har begravet et så hendes navn skulle symbolisere livet som den datter vi fik efter vi havde mistet en datter)

Villads var fordi det skulle være i samme genre som Victor og Liva 

Og det samme med Villum og self fordi vi kunne lide de navne 

Undskyld men har du født 6!?!?! Børn? Du må være bomstærk og have en engels tålmodighed! 

Anmeld Citér

25. september 2016

Moar2011

Marts<3 skriver:

Storm... 

Fordi han kom så uventet og stormfuldt... Efter stormen kommer solen. Han har beriget os. 

Også passer det perfekt. Der er gang i ham:-)

Det sjovt, sådan kom vores storm os til  ( dog havde vi valgt det inden han blev født, og det viste sig for at han absolute ikke ku hedde andet ) 

Anmeld Citér

25. september 2016

Moar2011

T10 skriver:

God søndag 

Han hedder STORM 

En super sej FTF dreng, der kom med stormen, og kæmpet sig igennem den for tidlige fødsels. Han tog hans forældre med storm

Anmeld Citér

25. september 2016

Mortil2drenge<3

Min dreng hedder Thor og det var mig og min mand hurtid enige om fordi vi elsker nordiske navne - og navnet er bare helt perfekt til ham 

Anmeld Citér

25. september 2016

Rikke _ Mor til Ida <3

Min ældste hedder Ida Emilie og det gør hun egentlig bare fordi det er helt perfekt  Hendes efternavn har hun fået fra sin far, men også lidt hendes oldeforældre (min side). Min mor hed nemlig Petersen før hun blev gift. 

Min yngste hedder Thea Marie og det gør hun fordi Ida synes Thea var det smukkeste navn til en lillesøster. Marie har manden min valgt, jeg var mere til Sofie (og så er det vel kun + at oldemor på fars side hedder Marie til fornavn). Herefter har hun fars mellemnavn og til sidst samme efternavn som hendes storesøster og oldeforældre. 

Bliver C og jeg en dag gift så skifter han også til pigernes efternavn 

Anmeld Citér

26. september 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
T10 skriver:

God søndag 

Vi har to sønner. Den store hedder Sofus. Min mand blev opmærksom på navnet ved gennemgang af en navnebog og vi elskede det med det samme.

Lillebror hedder Sigurd. Vi ville egentlig have kaldt ham Pelle, men storebror insisterede på Sigurd ��

Anmeld Citér

26. september 2016

tobogsylsmor27

den ældste hedder Tobias efter tegnefilm med en snemand og dreng det var en af min yndlings tegnefilm og den yngste hedder sylvester efter tegnefilm sylvester og pip nej grund til de hedder deres navn er fordi jeg elsker de to navn og har altid vist min børn skulle hedde dem 

Anmeld Citér

26. september 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter hedder Sabrina Yasmin. Sabrina var det eneste navn, vi kunne blive enige om, og det passede så godt til hende. Hun lever dog ikke helt op til navnets betydning Yasmin var mit valg, fordi hun er min lille blomst. 

Min søn hedder Adam Ismail. det passede bare på ham, da han blev født, og jeg elsker det navn. Ismail er efter hans far, hvor alle mændene hedder Ismail i familien. 

Anmeld Citér

26. september 2016

Christabelle

Min datter hedder Mila Eline.

Vi ledte efter et navn der ikke var på top-noget-som-helst og fandt 'Mila'. Var omkring andre navne, men ingen vi var særligt forelskede i. Jo vi var ret glade for Emmelie, men kunne ikke helt blive enige om stavemåden (Emmeli/Emmelie). En dag så vi en sød/sjov film med Mila Kunis og besluttede os endeligt for Mila

Eline er efter min kærestes elskede oldemor

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.