Hvad mener du om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

ønskebørn74

qp skriver:

... Jeg er totalt rystet over den familie!!!
Jeg synes sgu nærmest man kan beskrive det som "ubevidst incest"...

du turde sige det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Diana...

Det synes jeg sgu er for meget. Selv nu hvor Lucas er 7 1/2 måned ville jeg synes han var for stor men han er jo selvfølgelig os stor af sin alder. 

Anmeld

1. oktober 2009

NaFe

Jeg trykkede stop efter 42 sek...det er simphel noget a det mest frastødene jeg har set..og seriøst det burde fandme være ulovligt, det sku da ikke sundt for det barn..psykisk mener jeg..ad ad ad ad ad..og føj for helved...

Anmeld

1. oktober 2009

Lone Jakobsen

Mormilla skriver:

Jeg synes ikke om det!!! Når barnet begynder at spise normalt mad, synes jeg ikke at de burde amme mere!!!

fuldstændig enig

Anmeld

1. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
qp skriver:

Helt enig.

Jeg kunne ikke se klippet færdigt, da jeg ganske enkelt synes det er perverst at amme så stort et barn.

Anmeld

2. oktober 2009

DK

Ejjj der er jo seriøse problemer med bindingen mellem mor og barn.

Det var altså også virkeligt ubehageligt for mig at se. Jeg tror ikke der er noget perverst ved det, MEN, jeg er også sikker på at de børn engang opdager hvor "socialt uset" det er, og seriøst skammer sig! Det ville jeg i alt fald gøre!!

Men, altså jeg synes generelt der er mange ting som der er forkerte at blive ved med i for lang tid... Men det tør jeg vist ikke komme ind på her, he he...

Anmeld

2. oktober 2009

LotteGabriella

Dutte84 skriver:

Hehe ja ikke...  

så absolut

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har set det program i tv. Jeg har også selv agumenteret med mange, der mener at det var unaturligt at Idun fik en tår i ny og næ, til hun var 3.5 år.

MEN - alle har en grænse og jeg har også en grænse. Fx. har jeg en grænse for at jeg ikke villle amme Idun på alle mulige tidspunkter, da hun var 3 år gammel. Det stoppede da hun var halvandet. De sidste 2 år, var aftenhygge- når det passede Hun har også været på ferie i 5 dage uden mig, hvor jeg tænkte at det sluttede, da hun var 2.5 år... men det fortsatte, da vi sås igen.

Jeg er så absolut FOR langtidsamning, men jeg håber at man stopper, der hvor det ikke er naturlig for barnet at få det mere...

Med Idun gav jeg hende valget. Over et halvt år, sagde jeg: BAB eller Nathistorie? Og oftere og oftere valge hun nathistorien. Det må jo betyde, at når du ikke tilbyder det og giver et alternativ, vælger barnet det naturligt fra på et tidspunkt. Hvis du bliver ved med at tilbyde babs på alle mulige tidspunkter af døgnet, vil barnet jo også gerne have det, fordi barnet måske føler at der ikke er noget rart alternativ.

Så FOR langtidsamning, men der må være en grænse

Anmeld

2. oktober 2009

FrkT

qp skriver:

Tænkte præcis det samme!

Synes sådan noget burde være forbudt.

Jeg vil nok aldrig kunne gøre det til længere end barnet var 1 år gammel. Og kan acceptere folk der gør det til barnet er MAX 1½ år, derefter synes jeg virkelig det er sygt!

Anmeld

2. oktober 2009

lunde

Saped90 skriver:

Hej piger!

Jeg faldt over dette link på en anden side, og kunne godt tænke mig at høre hvad I synes om det?

Er det det mest naturlige i hele verden, eller er der en grænse for hvornår man skal stoppe med at amme sit barn?

http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74&feature=related

nej nej nej nej nej nej nej....     det er simpelhen for meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.