Hvad mener du om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.430 visninger
41 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

FruPudderkvast

Hej piger!

Jeg faldt over dette link på en anden side, og kunne godt tænke mig at høre hvad I synes om det?

Er det det mest naturlige i hele verden, eller er der en grænse for hvornår man skal stoppe med at amme sit barn?

http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

TbCp

Der er jo virkelig mange forskellig meninger om det.
Personligt synes jeg at når barnet er stort nok til selv at komme hen og bede om babs så er de for store...
Det der videoklip er simpelthen for grænseoverskridende for mig.

Så en gang en knægt på omkring 2 år som sad på skødet af sin mor og spiste sin rugbrødsmad, hver gang han så skulle have lidt at drikke vendte han sig om og babbede lidt ved moderen... Jeg synes det var langt ude...

Men som sagt der er jo virkelig mange forskellige holdninger til det.

Hilsen Tina der ammede 8 mdr. indtil Liva selv sagde fra

Anmeld

1. oktober 2009

Valle81

Saped90 skriver:

Hej piger!

Jeg faldt over dette link på en anden side, og kunne godt tænke mig at høre hvad I synes om det?

Er det det mest naturlige i hele verden, eller er der en grænse for hvornår man skal stoppe med at amme sit barn?

http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74&feature=related

Hejsa:0)

Dette er et klip fra en tv udsendelse, som har været vist på tv 2. Den handlede om kvinder der ammer ders børn til de er meget store.

Det var en vild usendelse, så den.

For mig personligt ville jeg aldrig gøre det, og synes mange ting, som jeg ikke vil sige. Men hvad andre gør, blander jeg mig ikke i:0) For mener selv vi skal bestemme hvad der er best og fungerer for os:0)

Christina

Anmeld

1. oktober 2009

LouiseNielsen

Jeg syntes det er dybt bizart, og ulækkkert.....
Ja det er helt naturligt at amme sig barn, men godt nok til en vis grænse....
Jeg syntes ikke man skal amme længere end til barnet er 1½ år, max....
Jeg tænker da helt ærligt hvem sin skyld man gør det for, Barnet eller sin egen, når man gør det til de når den alder??

Jeg syntes det er så frastødede.....

Anmeld

1. oktober 2009

tumle81

Jeg synes simpelthen ikke det er normalt, og væmmes faktisk ved det

Kan slet slet ikke se hvorfor man skal amme et barn på knap 8 år!!!

Knus Kathrina 36+2

Anmeld

1. oktober 2009

LotteGabriella

LouiseLarsen skriver:

Jeg tænker da helt ærligt hvem sin skyld man gør det for, Barnet eller sin egen, når man gør det til de når den alder??

hmmm...ja jeg er så endnu striksere, eller hvad man nu siger....synes ikke at barnet skal være ældre end 1 år!!!!!!! Daniella er 14 måneder nu og jeg kunne seriøst slet IKKE forestille mig, hvis hun stadigvæk skulle ammes

Jeg så også den udsendelse og var seriøst ved at kaste op

Anmeld

1. oktober 2009

LouiseNielsen

LotteGabriella skriver:

hmmm...ja jeg er så endnu striksere, eller hvad man nu siger....synes ikke at barnet skal være ældre end 1 år!!!!!!! Daniella er 14 måneder nu og jeg kunne seriøst slet IKKE forestille mig, hvis hun stadigvæk skulle ammes

Kunne jeg heller ikke selv.... Hos mig personligt er grænsen 1 år.... Men "ville ku gå med til" 1½ år uden at blive dybt forarget over det... Men så sætter jeg virkelig også grænsen!

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

LouiseLarsen skriver:

helt enig... syntes det er ulækkert at amme et barn på 8år..

Anmeld

1. oktober 2009

Mormilla

Jeg synes ikke om det!!! Når barnet begynder at spise normalt mad, synes jeg ikke at de burde amme mere!!!

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

LotteGabriella skriver:

jeg ammede nichlas til han var 7½ mdr, så syntes jeg han var stor nok til at stoppe... den næste bliver heller ikke ammet længere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.