Hvad mener du om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

LotteN

ja jeg synes godt nok det er hvad man kalder ulækkert....!
Når de skal kan gå hen og trække blusen op, så finder jeg dem for store..
Jeg kunne slet ikke forestille mig og amme min datter nu i en alder af 16 måneder!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Pia

Jeg væmmes totalt når jeg ser det klip..    det er simpelhen for grænse overskridene og jeg kan på ingen måde se hva det skulle kunne være godt for..

Det er da en mor der har glemt og klippe navlestrengen da de børn blev født..

Anmeld

1. oktober 2009

sarahb

føj, ej jeg har seriøst fået det dårligt!!!

Anmeld

1. oktober 2009

fit_fys

qp skriver:

... Jeg er totalt rystet over den familie!!!
Jeg synes sgu nærmest man kan beskrive det som "ubevidst incest"...

Ja, sådan kunne jeg heller ikke lade være med at tænke. Synes det er lidt perverst...

Anmeld

1. oktober 2009

Sara.

Jeg synes også det er vildt at amme til barnet er 8 år...

MEN jeg synes personligt ikke at man kan sige at man kun skal amme til barnet er ½, 1, 1½ osv.

Jeg synes det må være en individuel bedømmelse, som forældrene bestemmer hvad der er bedst for deres børn. Synes SLET ikke det er klamt at amme sit barn på 1 år eller 1½ for den skyld.

Hvis det kunne have ladet sig gøre havde jeg ammet min datter til hun var mindst 1 år. Men da hun var 9 mdr gad hun stadig ikke andet mad (jo slikke, smage på det, men ikke som et måltid). Sundhedsplejersken sagde hun er det man kalder en "mælke dranker"..... så hun fik en kold tyrker 9 mdr gammel.... nu er hun snart 2 år og hvis hun kunne få lov ville hun drikke ko mælk hele tiden. Hun takker aldrig nej til et glas mælk.

Tjah bare min egen personlige holdning.....

PS det jeg mener er IKKE at jeg synes det er dårligt at stoppe med amning når barnet er 3,6 mdr osv... bare at det må være en individuel sag

Anmeld

1. oktober 2009

mor_sabina

Jeg synes også at selve trygheden omkring amningen må kunne opnåes på andre måder. Jeg lå meget længe sådan hosmin mor og blev nusset i håret men jeg var da ikke nødt til at have babs for at finde tryghed og hygge ved det.

Jeg synes 8 år er helt ekstremt men jeg vil ikke sætte alder på da jeg som flere skriver er helt enig i at det må være individuelt.
Hvor mange giver ikke en natflaske når de er 1,5år? Synes det er lidt sørgeligt at nogen finder det så frastødende i den alder da det jo er lidt det samme. Men de når en alder hvor de bliver for bevidste og så synes jeg ikke det er okay længere.

Anmeld

1. oktober 2009

1977

Profilbillede for 1977
lærkes_mor skriver:

Jeg synes også det er vildt at amme til barnet er 8 år...

MEN jeg synes personligt ikke at man kan sige at man kun skal amme til barnet er ½, 1, 1½ osv.

Jeg synes det må være en individuel bedømmelse, som forældrene bestemmer hvad der er bedst for deres børn. Synes SLET ikke det er klamt at amme sit barn på 1 år eller 1½ for den skyld.

Hvis det kunne have ladet sig gøre havde jeg ammet min datter til hun var mindst 1 år. Men da hun var 9 mdr gad hun stadig ikke andet mad (jo slikke, smage på det, men ikke som et måltid). Sundhedsplejersken sagde hun er det man kalder en "mælke dranker"..... så hun fik en kold tyrker 9 mdr gammel.... nu er hun snart 2 år og hvis hun kunne få lov ville hun drikke ko mælk hele tiden. Hun takker aldrig nej til et glas mælk.

Tjah bare min egen personlige holdning.....

PS det jeg mener er IKKE at jeg synes det er dårligt at stoppe med amning når barnet er 3,6 mdr osv... bare at det må være en individuel sag

Det kan godt være man ikke kan sætte en bestemt alder på - men jeg vil nu mene at når man er skoleklar, så er det på tide at slippe brystet. Men igen...så slipper hun for at købe 1/4 mælk i kantinen

Anmeld

1. oktober 2009

Mira0911

LotteGabriella skriver:

LOL, den var sgu go'

Hehe ja ikke...  

Anmeld

1. oktober 2009

ønskebørn74

Jeg har lige set filmen og.....

Det er ikke min kop te....

Anmeld

1. oktober 2009

ønskebørn74

Dutte84 skriver:

Hvis jeg nogensinde måtte amme, vil jeg amme så længe jeg kunne og max til barnet er 1 år...

Jeg synes bare ikke det hænger sammen, at amme så stort et barn...
Hvad så når det flytter hjemmefra?

"Jeg skal lige hjem til mor og have bryst"

LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.