Øhmm jo det er en forfærdelig hård tid du er inde i og det er frygteligt at blive forladt MEN du lyder "rigtig dygtig" til at påpege alle hans fejl og alle grundende til at han skulle være taknemmelig over at have dig, og ud fra dit indlæg er jeg sikker på, at han har ret i at du evig og altid bitcher og skælder ud over alt og ingenting. Ligemeget hvad han har lavet af fejl så har han ikke fortjent den behandling 
NÅR DET SÅ ER SAGT så opfører du dig sådan, fordi du ikke har det godt, og ikke fordi du er et dårligt menneske, Jeg er sikker på at hvis du skriver igen om et år, så vil det lyder noget i retningen af "Pyha mit liv er blevet så meget lykkeligere! Han kunne ikke have gjort mig en større tjeneste!!" 
og
Er slet ikke enig, Der er SÅ mange kvinder der på nakken af deres mænd KONSTANT og aldrig er til at gøre tilfredse! MANGE mænd bliver kastereret verbalt af deres koner på daglig basis og jeg synes bestemt at det er grund nok til sige forvel og tak!
Altså... Nu er mænd jo ikke små forsvarsløse, sprogløse individer, vel?

Jeg synes det du siger, indirekte fremstiller mænd som nogle sølle skvat der kun kan finde ud af to løsninger på koner der bitcher; finde sig i det og lade sig "kastrere" som du siger med bøjet nakke eller gå deres vej fra kone og børn og bevare deres maskulinitet... Det er godt nok ansvarsfritagelse og umyndiggørelse så det basker...
Nu er der jo så også den mulighed at manden kunne sætte sine grænser tydeligt og markere dem når han føler de bliver overskredet? At han kunne formulere sine ønsker overfor sin kone og foreslå / tilbyde at samarbejde med hende inden det kommer så vidt?
Jeg synes dine to indlæg er meget mere kønsdiskriminerende end noget andet indlæg herinde og jeg ville da nødigt at det skulle være sådan mænd skal opfattes. Ligesom du fuldstændigt i dit dine indlæg ser bort fra at der jo som regel er en GRUND til at kvinder bitcher - det er som regel ikke for sjov og spas...
Mvh
Rosa - hvis mand som regel kan finde ud af at sætte ord på sine frustrationer.
Anmeld