Manden vil skilles ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

anna-jonas

Tullebobs skriver:

Sender dig og dine børn en stor krammer. I skal nok komme helskindet igennem det her.

Du skal være der for børnene og dig selv nu - ikke ham - han har fået sin del, og forstår tydeligvis ikke at sætte pris på det - hvilket alkoholikere og psykiske syge sjældent gør, de vil gerne, men deres egne behov styrer dem rundt i manegen på en måde så det er svært at være noget for andre end dem selv.

Tanker fra Trine

Jeg er egentlig målløs over den generalisering, af alkoholikere og psykisk syge, som mennesker der kun tænker på sig selv, og ikke kan være noget for andre.
Hmmm............så firkantet synes jeg ikke verden ser ud, heldigvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

anna-jonas

prettybutterfly skriver:

Er virkelig ked af det på dine vegne kan godt forstå det er rigtig hårdt for dig! Til gengeæld lyder det altså ikke som om han er den mest sympastiske mand ifølge din beskrivelse af ham, og selvom man ALTID er ked af det når man går fra nogen, kunne det jo være at du i virkeligheden fik det bedre uden ham i længden. Kunne sagtens være at du om 1 år er sammen med en endnu bedre fyr som gør sig fortjent til at have dig. For det lyder som om din man ikke fortjener at have en stjerne som dig i sit liv med alt hvad du har skulle stå model til!

Jeg ønsker dig ihvertfald rigtig meget held og lykke med alt i fremtiden, for dig og dine dejlige unger.

Enig.......................hvis du mærker efter, så er du måske klar over at du fortjener bedre. Ærgerligt med jeres hus............................kan den proces fremskyndes??

Knus Mette

Anmeld

1. oktober 2009

Tina2

Rosa skriver:

Helt ærligt - med alt det du skriver om ham lyder han da som en kæmpe stor L***!!!! Jeg sidder og bliver rigtig forarget og tosset på dine vegne - han lyder sgu da som det største taberfjols og der er da ingen tvivl om at du vil få det bedre uden sådan en egocentreret idiot!!! Grrrr!!!

Jeg vil vædde på at du kunne finde noget der var 10 gange bedre og mere LOYALT end en fordrukken, egotripper som ikke engang kunne holde fokus på jeres BRYLLUPSDAG???!!!

UD med ham eller AFSTED med jer - det kan sgu da heller ikke være særligt sundt for dine unger at have en far som drikker sig stiv, ikke støtter mor når hun har det svært og har ondt og som oven i købet ryger i spjældet og på psyk af og til??!!!

Rigtig meget held og lykke emd at komme væk fra ham!!! You can do better Wamsemor!!!

KH
Rosa

Jeg er enig!!!!!

Her var han sgu røget ud forlængst!!!!!!! De ting han har gjort mod dig havde jeg aldrig accepteret!

Jeg tror helt ærligt du vil få det MEGET bedre uden ham, selvom det virker helt uoverskueligt lige nu.....

Der er masser af fisk i fjorden, og når du lige er kommet dig ovenpå det hele, ved du hvad- så er du sgu klar til at leve livet og med tiden finde en sød fyr som du har fortjent.....

Rigtig meget held og lykke med det hele. Håber du har nogle gode veninder der kan hjælpe dig.....

Stort cyberkram Tina

Anmeld

1. oktober 2009

Diana...

Rosa skriver:

Helt ærligt - med alt det du skriver om ham lyder han da som en kæmpe stor L***!!!! Jeg sidder og bliver rigtig forarget og tosset på dine vegne - han lyder sgu da som det største taberfjols og der er da ingen tvivl om at du vil få det bedre uden sådan en egocentreret idiot!!! Grrrr!!!

Jeg vil vædde på at du kunne finde noget der var 10 gange bedre og mere LOYALT end en fordrukken, egotripper som ikke engang kunne holde fokus på jeres BRYLLUPSDAG???!!!

UD med ham eller AFSTED med jer - det kan sgu da heller ikke være særligt sundt for dine unger at have en far som drikker sig stiv, ikke støtter mor når hun har det svært og har ondt og som oven i købet ryger i spjældet og på psyk af og til??!!!

Rigtig meget held og lykke emd at komme væk fra ham!!! You can do better Wamsemor!!!

KH
Rosa

Så enig.

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Puha, det lyder som en lorteting at stå i. Det lyder også til at I har været igennem meget... Er det så en af de der reaktioner: Nu er jeg kommet ovenpå - nu har jeg ikke brug for dig mere..?

Jeg aner ikke, hvad jeg skal råde dig til. Jeg ved jo ikke, hvor stærkt jeres bånd er, om du har mod på at kæmpe mere, om du vil slæbe ham til parterapi eller hvad.

Jeg håber det bedste for jer!!!

Anmeld

5. oktober 2009

wamse

Vi forsøger med par-terapi. For uanset hvad skal vi kunne træffe nogle valg resten af livet omkring vores datter, og hvis vi ikke forsøger at løse nogle af vores problemer, så vil det følge med uanset skilsmisse eller ej, og også påvirke os når vi skal stå sammen om Lærke. Så uanset om resultatet af par-terapi bliver skilsmisse alliggevel, så skulle det gerne kunne hjælpe os i forhold til Lærke. Svært det bliver det, men vi vil begge forsøge dette. Vi vil også se, om vi er blevet for forskellige til at kunne bo sammen mere. Tiden vil også gøre det lettere at komme af med huset, hvis det stadig er det vi ønsker.

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

Vi forsøger med par-terapi. For uanset hvad skal vi kunne træffe nogle valg resten af livet omkring vores datter, og hvis vi ikke forsøger at løse nogle af vores problemer, så vil det følge med uanset skilsmisse eller ej, og også påvirke os når vi skal stå sammen om Lærke. Så uanset om resultatet af par-terapi bliver skilsmisse alliggevel, så skulle det gerne kunne hjælpe os i forhold til Lærke. Svært det bliver det, men vi vil begge forsøge dette. Vi vil også se, om vi er blevet for forskellige til at kunne bo sammen mere. Tiden vil også gøre det lettere at komme af med huset, hvis det stadig er det vi ønsker.

Må igen indrømme at jeg er fuld af beundring over at du kan træffe en så moden og fornuftig beslutning ovenpå den melding han er kommet med.

Jeg ville nok reagere med at kyle et vitrineskab efter ham og derefter lægge en hundelort under sædet i hans bil -  but that's just me...

Du gør det eneste fornuftige og modne for din datter, samtidigt med at du erkender for din egen part at I måske ikke skal være sammen men at I helt sikkert skal kunne samarbejde - RESPEKT! Hvor får du styrken fra???

Pas nu på dig selv, og hold hovedet kold fortsat (selvom jeg ikke synes den med hundelorten er helt ved siden af)...

Rosa

Anmeld

5. oktober 2009

wamse

Rosa skriver:

Må igen indrømme at jeg er fuld af beundring over at du kan træffe en så moden og fornuftig beslutning ovenpå den melding han er kommet med.

Jeg ville nok reagere med at kyle et vitrineskab efter ham og derefter lægge en hundelort under sædet i hans bil -  but that's just me...

Du gør det eneste fornuftige og modne for din datter, samtidigt med at du erkender for din egen part at I måske ikke skal være sammen men at I helt sikkert skal kunne samarbejde - RESPEKT! Hvor får du styrken fra???

Pas nu på dig selv, og hold hovedet kold fortsat (selvom jeg ikke synes den med hundelorten er helt ved siden af)...

Rosa

Jeg har kæmpet så hårdt at nå hertil, med ikke ret mange gode resourcer fra min barndom. Jeg røg selv ud i et misbrug, da mine drenge var små og jeg har været clean i 6½ år nu, så jeg har kæmpet for det her, og vil gerne have et godt liv, så giver det et forsøg mere, og så er det det.
Ved ikke om vi har udviklet os for meget i hver vores retning, men uanset hvad har vi en datter, som elsker os begge meget højt.

Anmeld

5. oktober 2009

memuffin

wamse skriver:

Jeg har kæmpet så hårdt at nå hertil, med ikke ret mange gode resourcer fra min barndom. Jeg røg selv ud i et misbrug, da mine drenge var små og jeg har været clean i 6½ år nu, så jeg har kæmpet for det her, og vil gerne have et godt liv, så giver det et forsøg mere, og så er det det.
Ved ikke om vi har udviklet os for meget i hver vores retning, men uanset hvad har vi en datter, som elsker os begge meget højt.

Du er simpelthen så sej... har fulgt lidt med herinde og du er bare sej....
Fedt at i har besluttet at samarbejde omkring jeres barn, så hun ikke lider mere en højst nødvendigt

Anmeld

5. oktober 2009

wamse

memuffin skriver:

Du er simpelthen så sej... har fulgt lidt med herinde og du er bare sej....
Fedt at i har besluttet at samarbejde omkring jeres barn, så hun ikke lider mere en højst nødvendigt

Tak skal du have  Ville bare rigtig gerne have det kunne fungere, og at vi begge var lykkelige, for når vi kan finde ud af at være gode ved hinanden, så har vi det rigtig godt sammen. Vi har jo lavet det smukkeste lille væsen sammen Troede også at der endelig kunne komme lidt ro på i mit liv, så jeg kunne få lov til at blive gammel i normal hastighed efterhånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.