Manden vil skilles ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.030 visninger
38 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

wamse

Ja så kom Martin hjem i går aftes og fortalte at han synes at vi skal gå fra hinanden, fordi jeg har gået og skældt meget ud på det sidste. Kæft jeg føler mig trådt på, for jeg har stået ved ham igennem 5 års druk fra hans side, jeg var her da han røg ind i spjældet da Lærke var 2 mdr, jeg var her gennem hans 2 indlæggelser på psyk afd, jeg var her da hans mor var modbydelig, jeg har været her gennem alle hans op og nedture. Jeg blev her selvom han ødelagde vores bryllup ved at drikke sig pisse fuld, og endte med at sidde og spille poker med en bekendt til kl 5.30, så jeg selv måtte tage 3 børn i bilen og gøre beborhuset rent.
Så står jeg her nu, hvor min far er ved at dø af kræft, og jeg forsøger at hjælpe min far alt det jeg kan selvom jeg bor 100 km fra ham. Jeg døjer med store smerter i min fod og spiser smertestillende hver dag, og så vælger han at stoppe nu  Jeg har en søn der skal konfirmeres om ½ år, og det skal jeg så selv finde pengene til nu. Kæft jeg er tosset på ham, og tror i så ikke at han er så stor en kylling at han lader mig selv om at skulle kontakte advokat, magler og det hele Han fortalte mig hans ønske 30 minutter inden jeg skulle på job i går aftes, og så gør han ikke mere ved det, Ja undskyld mig &%¤#"*^^;>#¤%& skide lort altså.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

memuffin

wamse skriver:

Ja så kom Martin hjem i går aftes og fortalte at han synes at vi skal gå fra hinanden, fordi jeg har gået og skældt meget ud på det sidste. Kæft jeg føler mig trådt på, for jeg har stået ved ham igennem 5 års druk fra hans side, jeg var her da han røg ind i spjældet da Lærke var 2 mdr, jeg var her gennem hans 2 indlæggelser på psyk afd, jeg var her da hans mor var modbydelig, jeg har været her gennem alle hans op og nedture. Jeg blev her selvom han ødelagde vores bryllup ved at drikke sig pisse fuld, og endte med at sidde og spille poker med en bekendt til kl 5.30, så jeg selv måtte tage 3 børn i bilen og gøre beborhuset rent.
Så står jeg her nu, hvor min far er ved at dø af kræft, og jeg forsøger at hjælpe min far alt det jeg kan selvom jeg bor 100 km fra ham. Jeg døjer med store smerter i min fod og spiser smertestillende hver dag, og så vælger han at stoppe nu  Jeg har en søn der skal konfirmeres om ½ år, og det skal jeg så selv finde pengene til nu. Kæft jeg er tosset på ham, og tror i så ikke at han er så stor en kylling at han lader mig selv om at skulle kontakte advokat, magler og det hele Han fortalte mig hans ønske 30 minutter inden jeg skulle på job i går aftes, og så gør han ikke mere ved det, Ja undskyld mig &%¤#"*^^;>#¤%& skide lort altså.

stakkels dig det må godt nok være hårdt... tror du ikke det går over igen? eller er det med skænderierne bare en undskyldning?

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

Øv sådan en klaphat!

Håber det bedste for dig!!!

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

wamse skriver:

Skriv ham et udførligt brev om, hvor meget han træder på dig lige nu.... Forlang at i derefter tager en rolig snak om tingene, og at han derefter giver dig et afsluttende svar. Altså om han virkelig ønsker den skilsmisse, elle rom han i virkeligheden bare er i et sort hul, hvad angår forholdet, som i måske kunne redde ved en parterapeut..... hvis i er villige til det altså...

Jeg forstår eddermame godt du er vred....

Anmeld

1. oktober 2009

Mormilla

Det er satme ikke sødt gjort over for dig!!! Men når han gør sådan noget er han heller ikke vær at samle på!!!!

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Helt ærligt - med alt det du skriver om ham lyder han da som en kæmpe stor L***!!!! Jeg sidder og bliver rigtig forarget og tosset på dine vegne - han lyder sgu da som det største taberfjols og der er da ingen tvivl om at du vil få det bedre uden sådan en egocentreret idiot!!! Grrrr!!!

Jeg vil vædde på at du kunne finde noget der var 10 gange bedre og mere LOYALT end en fordrukken, egotripper som ikke engang kunne holde fokus på jeres BRYLLUPSDAG???!!!

UD med ham eller AFSTED med jer - det kan sgu da heller ikke være særligt sundt for dine unger at have en far som drikker sig stiv, ikke støtter mor når hun har det svært og har ondt og som oven i købet ryger i spjældet og på psyk af og til??!!!

Rigtig meget held og lykke emd at komme væk fra ham!!! You can do better Wamsemor!!!

KH
Rosa

Anmeld

1. oktober 2009

LouiseNielsen

Det kan han simpelthen ikke være bekendt...... Lyder til du virkelig har været der for ham og støtttet ham, også vælger han at skride når det hele brænder lidt på.... KKlart du måske er lidt hurtigere til at fare op nu da din far ligger for døden.... Han burde mande sig lidt op, og være den mand for dig, som han engang sagde ja til.....

Held og lykke med det..... Håber uanset hvad der sker at du må få det bedste ud af det!

Kram

Anmeld

1. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg er måløs!!!!!!!!!! Helt da kæft en spade.....
Måske mariamiss6 har et, sådan ville jeg nok også gøre!

Jeghåber det bedste for dig..

Anmeld

1. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Rosa skriver:

Helt ærligt - med alt det du skriver om ham lyder han da som en kæmpe stor L***!!!! Jeg sidder og bliver rigtig forarget og tosset på dine vegne - han lyder sgu da som det største taberfjols og der er da ingen tvivl om at du vil få det bedre uden sådan en egocentreret idiot!!! Grrrr!!!

Jeg vil vædde på at du kunne finde noget der var 10 gange bedre og mere LOYALT end en fordrukken, egotripper som ikke engang kunne holde fokus på jeres BRYLLUPSDAG???!!!

UD med ham eller AFSTED med jer - det kan sgu da heller ikke være særligt sundt for dine unger at have en far som drikker sig stiv, ikke støtter mor når hun har det svært og har ondt og som oven i købet ryger i spjældet og på psyk af og til??!!!

Rigtig meget held og lykke emd at komme væk fra ham!!! You can do better Wamsemor!!!

KH
Rosa

helt enig... og lige en  herfra...

Anmeld

1. oktober 2009

Rikkemor89

Ej hvor er det virkelig synd for dig a han gør det nu :/
& især når du står med en far som ligger for døden & kæmper mod kræften :/
Jeg prøvede det sidste år, altså a miste, så jeg føler med dig .
Håber det bedste for dig (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.