Ja så kom Martin hjem i går aftes og fortalte at han synes at vi skal gå fra hinanden, fordi jeg har gået og skældt meget ud på det sidste. Kæft jeg føler mig trådt på, for jeg har stået ved ham igennem 5 års druk fra hans side, jeg var her da han røg ind i spjældet da Lærke var 2 mdr, jeg var her gennem hans 2 indlæggelser på psyk afd, jeg var her da hans mor var modbydelig, jeg har været her gennem alle hans op og nedture. Jeg blev her selvom han ødelagde vores bryllup ved at drikke sig pisse fuld, og endte med at sidde og spille poker med en bekendt til kl 5.30, så jeg selv måtte tage 3 børn i bilen og gøre beborhuset rent.
Så står jeg her nu, hvor min far er ved at dø af kræft, og jeg forsøger at hjælpe min far alt det jeg kan selvom jeg bor 100 km fra ham. Jeg døjer med store smerter i min fod og spiser smertestillende hver dag, og så vælger han at stoppe nu

Jeg har en søn der skal konfirmeres om ½ år, og det skal jeg så selv finde pengene til nu. Kæft jeg er tosset på ham, og tror i så ikke at han er så stor en kylling at han lader mig selv om at skulle kontakte advokat, magler og det hele

Han fortalte mig hans ønske 30 minutter inden jeg skulle på job i går aftes, og så gør han ikke mere ved det, Ja undskyld mig &%¤#"*^^;>#¤%& skide lort altså.
Anmeld