Manden vil skilles ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Henriette72

Jeg vil give de andre ret. Helt ærligt!!! Hvad bilder han sig ind? Det lyder til at du har gjort en masse for ham og har båret over med ham mange gang.

Ud over at være sur og gal, hvordan har du det så med det?

Uanset hvad kan han vel ikk "slippe" for at skulle betale ½ af konfirmationen? Det mener jeg bestemt ikk han kan smutte udenom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

mariamiss6

Henriette72 skriver:

Jeg vil give de andre ret. Helt ærligt!!! Hvad bilder han sig ind? Det lyder til at du har gjort en masse for ham og har båret over med ham mange gang.

Ud over at være sur og gal, hvordan har du det så med det?

Uanset hvad kan han vel ikk "slippe" for at skulle betale ½ af konfirmationen? Det mener jeg bestemt ikk han kan smutte udenom.

Nej når man er gået fra hinanden, kan de der skal afholde festen søge om at den anden part i hvert fald betaler noget, om det er halvdelen eller kun en %-del det ved jeg så ikke....

Jeg tror at min mor søgte, og fik 2500 dengang jeg skulle konfirmeres, og det var en fest til 9000 kroner i alt.... så det var jo ikke halvdelen i hvert fald, men jeg er så heller ikke sikker på om det var 2500 hun fik....

Anmeld

1. oktober 2009

prettybutterfly

Er virkelig ked af det på dine vegne kan godt forstå det er rigtig hårdt for dig! Til gengeæld lyder det altså ikke som om han er den mest sympastiske mand ifølge din beskrivelse af ham, og selvom man ALTID er ked af det når man går fra nogen, kunne det jo være at du i virkeligheden fik det bedre uden ham i længden. Kunne sagtens være at du om 1 år er sammen med en endnu bedre fyr som gør sig fortjent til at have dig. For det lyder som om din man ikke fortjener at have en stjerne som dig i sit liv med alt hvad du har skulle stå model til!

Jeg ønsker dig ihvertfald rigtig meget held og lykke med alt i fremtiden, for dig og dine dejlige unger.

Anmeld

1. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Stakkels stakkels dig.

På trods af at din mand som andre skriver ikke virker som det bedste bud eller særlig sympatisk er jeg ikke et sekund i tvivl om at du elsker ham virkelig højt og at han helt sikkert også har sine gode sider.
Ellers ville du jo aldrig have været der SÅ meget som du har. Du er uden tvivl en meget stærk kvinde at du har kunne holde både din mand og dig selv oppe og så samtidigt holde sammen på familien og passe jeres børn.

Jeg forstår til fulde din vrede over at blive svigtet nu hvor det er dig som har brug for ham. Jeg tror at hvis han bare havde halvdelen af din styrke ville han have langt igen.

Jeg kan desværre ikke redde jeres ægteskab eller ruske op i klaphatten, men du kan tro at jeg føler med dig.
Uanset hvad er du med garanti en type der kommer godt igennem, men hold op hvor er det uretfærdigt at du altid skal kæmpe og være den stærke.
Af og til har selv de stærkeste kvinder brug for at være den lille pige og blive holdt om og trøstet.

Anmeld

1. oktober 2009

qp

Rosa skriver:

Helt ærligt - med alt det du skriver om ham lyder han da som en kæmpe stor L***!!!! Jeg sidder og bliver rigtig forarget og tosset på dine vegne - han lyder sgu da som det største taberfjols og der er da ingen tvivl om at du vil få det bedre uden sådan en egocentreret idiot!!! Grrrr!!!

Jeg vil vædde på at du kunne finde noget der var 10 gange bedre og mere LOYALT end en fordrukken, egotripper som ikke engang kunne holde fokus på jeres BRYLLUPSDAG???!!!

UD med ham eller AFSTED med jer - det kan sgu da heller ikke være særligt sundt for dine unger at have en far som drikker sig stiv, ikke støtter mor når hun har det svært og har ondt og som oven i købet ryger i spjældet og på psyk af og til??!!!

Rigtig meget held og lykke emd at komme væk fra ham!!! You can do better Wamsemor!!!

KH
Rosa

100% enig!

Anmeld

1. oktober 2009

Lone Jakobsen

åh hvor jeg dog føler med dig.....men bliver nød til at give de andre ret i at din verden må blive langt mere simpel uden ham. jeg brugte selv 4 år på at slippe ud af et forhold til en alkoholiker og der faldt en helt anden ro på børnene da det endelig lykkedes mig.
mest af alt vil jeg bare sende dig en stor og håber du kommer helskindet igennem det.

Anmeld

1. oktober 2009

little-star

det er jeg ked af at høre, men samtidig så lyder han heller ikke super go for dig - det lyder som om at meget af jeres forhold der har fokus været på ham og hans problemer - selvom det er hårdt at sku være alene, så tror jeg måske også det ville være godt for dig og du ville ku finde en, der var knap så egoistisk som ham

Anmeld

1. oktober 2009

Tullebobs

Sender dig og dine børn en stor krammer. I skal nok komme helskindet igennem det her.

Du skal være der for børnene og dig selv nu - ikke ham - han har fået sin del, og forstår tydeligvis ikke at sætte pris på det - hvilket alkoholikere og psykiske syge sjældent gør, de vil gerne, men deres egne behov styrer dem rundt i manegen på en måde så det er svært at være noget for andre end dem selv.

Tanker fra Trine

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Helt ærligt - med alt det du skriver om ham lyder han da som en kæmpe stor L***!!!! Jeg sidder og bliver rigtig forarget og tosset på dine vegne - han lyder sgu da som det største taberfjols og der er da ingen tvivl om at du vil få det bedre uden sådan en egocentreret idiot!!! Grrrr!!!

Jeg vil vædde på at du kunne finde noget der var 10 gange bedre og mere LOYALT end en fordrukken, egotripper som ikke engang kunne holde fokus på jeres BRYLLUPSDAG???!!!

UD med ham eller AFSTED med jer - det kan sgu da heller ikke være særligt sundt for dine unger at have en far som drikker sig stiv, ikke støtter mor når hun har det svært og har ondt og som oven i købet ryger i spjældet og på psyk af og til??!!!

Rigtig meget held og lykke emd at komme væk fra ham!!! You can do better Wamsemor!!!

KH
Rosa

så enig så enig!

og lige en kæmpe krammer herfra!

Anmeld

1. oktober 2009

wamse

Martin er ikke far til Michael, så jeg skal selv stå for regningen til konfirmationen. Faren betalte for den stores konfirmation, og jeg skulle for Michael, men troede vi skulle være 2 om det, men nej. Martin´s idé er at han nu vil holde en pause fra mig, på den måde at han vil dele alt op, økonomi, pligter og alt, og så vil han se hvordan det går Men JEG er ikke en en brugsgenstand der kan tages med hjem på prøve, og retuneres hvis jeg ikke er som han ønsker
Vi står desværre med et hus, som ikke lige kan sælges, da vi ligger i sag mod tidligere ejer pga de sprang fra en aftale om nyt tag. Denne sag har indtil videre taget 2½ år. Kommunen vil ikke hjælpe mig med en bolig før huset er solgt, eller at jeg ikke står som ejer.
Jamen lige pt har jeg det sådan at jeg vil blive bedre stillet uden ham, men er tosset over hvor lidt tidsfornemmelse han ejer. Det kommer desværre til at ramme meget for mig, da jeg arbejder nathold, og ikke kan beholde jobbet, når jeg bliver enlig mor.
Martin har været ædru i ½ år nu, og så går han nu. I stedet for at have så ondt af sig selv, kunne han have kommet med en buket blomster, givet mig en kram og ikke en skid andet Bare have vist mig, at han forstod hvor svært det er lige pt for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.