Martin er ikke far til Michael, så jeg skal selv stå for regningen til konfirmationen. Faren betalte for den stores konfirmation, og jeg skulle for Michael, men troede vi skulle være 2 om det, men nej. Martin´s idé er at han nu vil holde en pause fra mig, på den måde at han vil dele alt op, økonomi, pligter og alt, og så vil han se hvordan det går

Men JEG er ikke en en brugsgenstand der kan tages med hjem på prøve, og retuneres hvis jeg ikke er som han ønsker
Vi står desværre med et hus, som ikke lige kan sælges, da vi ligger i sag mod tidligere ejer pga de sprang fra en aftale om nyt tag. Denne sag har indtil videre taget 2½ år. Kommunen vil ikke hjælpe mig med en bolig før huset er solgt, eller at jeg ikke står som ejer.
Jamen lige pt har jeg det sådan at jeg vil blive bedre stillet uden ham, men er tosset over hvor lidt tidsfornemmelse han ejer. Det kommer desværre til at ramme meget for mig, da jeg arbejder nathold, og ikke kan beholde jobbet, når jeg bliver enlig mor.
Martin har været ædru i ½ år nu, og så går han nu. I stedet for at have så ondt af sig selv, kunne han have kommet med en buket blomster, givet mig en kram og ikke en skid andet

Bare have vist mig, at han forstod hvor svært det er lige pt for mig.
Anmeld