Hvilken hund:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2016

sandramor

Sprit25 skriver:

Vi går og leger lidt med tanken om at få en hund vi har lidt forelsket os i en corgi, nogle der kender noget til racen og kan fortælle os om den

Uuuhh det er en spændende beslutning for jer :-) 

jeg kan personlig anbefale en cavalier King Charles spaniel 

har selv haft en og som familie hund er den ikke mindre end fantastisk... Den er MEGET social og vil gerne være hvor i er..... Den kan en morgen hvis tiden er knap nøjes med at blive luftet i haven :-) 

vi savner vores hver dag og skal vi en dag ha hund igen blir det uden tvivl sådan en igen :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2016

Lenchick

Overvej grundigt hvor meget pels I vil have liggende på gulvet og møblerne. 

Jeg er vokset op med hunde og har haft hunde i hele mit voksne liv (har to dværgschnauzere nu). Jeg har både udstillet og avlet, men det er lidt på stand-by. 

Jeg vil aldrig nogensinde have en hund, som fælder og vi har ikke allergi eller rengøringsvanvid. Jeg synes ganske enkelt, at hundehår i tøjet, på gulvet og møblerne er irriterende. 

Vores bliver trimmet 3 gange årligt og de fælder overhovedet ikke. 

Vi har en basset og en cocker i en tæt familie, så de er ofte på besøg. Når de tager hjem, ligger der halvehunde på gulvet og jeg bruger lang tid på at støvsuge. 

Vil I kunne leve med en hund, som fælder? Corgier fælder meget!

Anmeld Citér

11. september 2016

Sprit25

Lenchick skriver:

Overvej grundigt hvor meget pels I vil have liggende på gulvet og møblerne. 

Jeg er vokset op med hunde og har haft hunde i hele mit voksne liv (har to dværgschnauzere nu). Jeg har både udstillet og avlet, men det er lidt på stand-by. 

Jeg vil aldrig nogensinde have en hund, som fælder og vi har ikke allergi eller rengøringsvanvid. Jeg synes ganske enkelt, at hundehår i tøjet, på gulvet og møblerne er irriterende. 

Vores bliver trimmet 3 gange årligt og de fælder overhovedet ikke. 

Vi har en basset og en cocker i en tæt familie, så de er ofte på besøg. Når de tager hjem, ligger der halvehunde på gulvet og jeg bruger lang tid på at støvsuge. 

Vil I kunne leve med en hund, som fælder? Corgier fælder meget!

Ja okay. Det er lidt træls men tænker det er svært at få alt i en hund 

Anmeld Citér

11. september 2016

Lenchick

Sprit25 skriver:

Ja okay. Det er lidt træls men tænker det er svært at få alt i en hund 

Ja, det er rigtigt. Men det med hundehår alle steder er simpelthen det værste for mig. 

Vores er jo langhårede og slæber sand og græs med ind, selvom de bliver skyllet, men hundehår har vi ikke på gulvet og andre steder. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.