Hvilken hund:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2016

Sprit25

ESV skriver:

Ellers kan jeg klart anbefale en Mops 

Det vil min mand ikke. Han synes det er synd for de hunde, grundet vejrtrækningen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2016

B&J

Sprit25 skriver:

Det vil min mand ikke. Han synes det er synd for de hunde, grundet vejrtrækningen

Det kommer an på hvor du køber den en fod avler sørger for de ikke bliver kort snudet.

vi har en cavalier king charles ja hun snorker og snuden er lidt trygt men vi købt hende fordi ejeren ikke ville bruge hende mere fordi hun ikke kunne bruges til avl. Hun bliver snart 8 år er den mest kærlige og vidunderlig hun de kan have øjn problemer og luft veje osv. Men kræver man lige får det tjekket først 

vi har faktisk snakket om når vi engang ikke har vores hun mere håber det er om mange år

men en chowchow de er dem selv og siger selv fra og der er lidt kat i dem der måde at være på dem vi vil undersøge mere om dem når det kommer tror helt sikkert der vil være en hund for os 

Anmeld Citér

10. september 2016

Sprit25

B&J skriver:

Det kommer an på hvor du køber den en fod avler sørger for de ikke bliver kort snudet.

vi har en cavalier king charles ja hun snorker og snuden er lidt trygt men vi købt hende fordi ejeren ikke ville bruge hende mere fordi hun ikke kunne bruges til avl. Hun bliver snart 8 år er den mest kærlige og vidunderlig hun de kan have øjn problemer og luft veje osv. Men kræver man lige får det tjekket først 

vi har faktisk snakket om når vi engang ikke har vores hun mere håber det er om mange år

men en chowchow de er dem selv og siger selv fra og der er lidt kat i dem der måde at være på dem vi vil undersøge mere om dem når det kommer tror helt sikkert der vil være en hund for os 

Ej vi skal have en social hund. Ellers kunne vi jo bare købe en kat

Anmeld Citér

10. september 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Synes Simpelthen også de er så smukke og kære samtidig bor vi i et rækkehus med have så vi vil ikke have en alt for stor hund. 

Vi leger også med tanken om en bassethund. 

Det er bare en fantastisk hund. Vi savner også vores gamle helt vildt meget  

Bassethund kender jeg ikke så meget til... men de ser fandeme søde ud 

Anmeld Citér

10. september 2016

Sprit25

Saphiira skriver:

Det er bare en fantastisk hund. Vi savner også vores gamle helt vildt meget  

Bassethund kender jeg ikke så meget til... men de ser fandeme søde ud 

Og corgier er okay med børn? 

Anmeld Citér

10. september 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Og corgier er okay med børn? 

Hvad jeg ved af, så ja. Kommer nok også meget an på personligheden af hunden  

vores gamle omgik mine nevøer uden problemer men da jeg fødte gik det desværre ikke. Hun var med i min aktive fødsel (ikke planlagt) og reagerede voldsomt på mig efterfølgende. Var bange for mig osv. Så det er en hund som virkelig læser sin ejer.. hvis du forstår.. det gjorde vores i hvert fald. 

Anmeld Citér

10. september 2016

Ena

Sprit25 skriver:

Vi går og leger lidt med tanken om at få en hund vi har lidt forelsket os i en corgi, nogle der kender noget til racen og kan fortælle os om den

Efter mange års diskussioner om hund, er vi nu alle, både store og små, faldet for racen labradoodle. Vi mødte sådan en på en campingplads, og fik lov til at låne den indimellem fordi vi alle var faldet pladask for den. Den var simpelt hen så sød, rolig, legesyg, glad for børnene og glad for at bade sammen med os, og det skulle efter sigende være generelt for racen 

Anmeld Citér

10. september 2016

Kattha

Man kunne også kigge forbi et dyreinternat og se hvem der mangler et hjem. Måske er der en af dem I vil synes passer helt perfekt til jer?

Anmeld Citér

10. september 2016

Sprit25

Kattha skriver:

Man kunne også kigge forbi et dyreinternat og se hvem der mangler et hjem. Måske er der en af dem I vil synes passer helt perfekt til jer?

Ja det kunne vi, men jeg vil helst have en hvalp som jeg kan forme. På internat ved du ikke hvad de hunde har været igennem og jeg føler mig ikke kompetent nok til at varetage sådan en hund. 

Anmeld Citér

10. september 2016

Sprit25

Ena skriver:

Efter mange års diskussioner om hund, er vi nu alle, både store og små, faldet for racen labradoodle. Vi mødte sådan en på en campingplads, og fik lov til at låne den indimellem fordi vi alle var faldet pladask for den. Den var simpelt hen så sød, rolig, legesyg, glad for børnene og glad for at bade sammen med os, og det skulle efter sigende være generelt for racen 

De falder ikke lige i min smag udseendsmæssigt men er da værd og undersøge nærmere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.