Hår forneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2016

vitapigen

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg barberer det glat, men er ikke ligeså hys med det, som da jeg var teenager. Altså dengang tror jeg nærmest jeg gjorde det hver dag og synes det var SÅ ulækkert, hvis der var antydningen af hår - og specielt under sex. 

Nu barberer jeg nok engang om ugen, så nogle gange er der lidt hår. Jeg synes egentlig det kan være ret pænt med hår dernede, men jeg har ikke særlig mange hår, så når det vokser lidt ligner jeg en teenagedreng, lige når de har fået skæg - og det ser bare mærkeligt ud 

Nu er jeg bare vildt nysgerrig 

Du siger at da du var yngre barberede hver dag? Var du så ikke fyldt med røde knopper?

Jeg ville gerne være glat men får bare så mange røde knopper at jeg nu trimmer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

KissMeKissMeKissMe

vitapigen skriver:

Nu er jeg bare vildt nysgerrig 

Du siger at da du var yngre barberede hver dag? Var du så ikke fyldt med røde knopper?

Jeg ville gerne være glat men får bare så mange røde knopper at jeg nu trimmer 

Haha nej.

Men havde mange veninder som snakkede om det, men det ramte aldrig rigtigt mig. Det lyder lidt til, at der bare er nogle, der har nemmere ved at få knopper end andre.

Derudover gætter jeg på, at det også hænger sammen med det jeg skrev med få hår - altså sandsynligheden for knopper er vel også mindre, når der ikke er så mange hårsække at irritere. Lidt ligesom, at folk ikke får knopper på benene, hvor der ikke er så mange hår?  Ej det er bare et gæt. 

Men jeg har altid brugt venus breeze og intimsæbe og det fungerer bare.  

Anmeld Citér

27. august 2016

Troldemommi

JeanMckinley skriver:

Ingen tvivl om at det er rigtig dårlige værdier at give videre til dine børn, når man som du lærer dem at stereotypificerer fremmede mennesker på dem værst tænkelige måde. 

Så fik du også lige "bare min mening".  

Hvis jeg så bare var interesseret i din mening 

Anmeld Citér

27. august 2016

migxher

Jeg trimmer det med maskine barbering fungere bare ikke for mig selvom jeg ville foretrække det.

Anmeld Citér

27. august 2016

A. Nonymsen

Jeg bliver vokset, væk med det hele. Jeg har svært ved hår generelt, vokser mig selv under arme og hele benet. Men en Hollywood lader jeg andre om  

føler mig beskidt hvis jeg har hår alle vegne. 

Anmeld Citér

27. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Troldemommi skriver:

Hvem har dog tisset på din sukkermad 

Anmeld Citér

27. august 2016

Troldemommi

EBK skriver:

Hvem har dog tisset på din sukkermad 

Ingen heldigvis 

Anmeld Citér

27. august 2016

Rauw

Troldemommi skriver:

Jeg har altid haft hår som bliver trimmet dernede, syntes det der med uden hår er sådan lidt pædofili agtigt, syntes de fleste kvinder ser ud som mig, heldigvis. 

Så hvis du så mig i svømmeren ville du tænker OMG der står en pædofil! Eller hvordan?  

Anmeld Citér

27. august 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Troldemommi skriver:

Dårlig debatstil, det der 

Anmeld Citér

27. august 2016

Troldemommi

Rauw skriver:

Så hvis du så mig i svømmeren ville du tænker OMG der står en pædofil! Eller hvordan?  

Nej, Jeg syntes ikke en voksen kvinde skal ligne et barn imellem benene, jeg syntes det er noget underligt noget, og hvis kvinden barberer sig helt bar for sin mands skyld, ja så tænker jeg, hvorfor mon det? 

Det med hygiejnen køber jeg ikke, skal man så ikke også kronrage sit hoved, så gå lidt oftere i bad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.