Anonym skriver:
Halløj derude søde damer!
Jeg bliver lidt nysgerrig.. Hvordan er jeres frisure forneden? Hvor mange har egentlig hår der- og hvorfor/hvorfor ikke?
Jeg har selv hår forneden- jeg trimmer det i kanten, trimmer det så det ikke bliver en busk- men der er hår. Førhen var jeg altid glat men efter min datter er blevet stor (nu 10 år) føler jeg simpelthen det er forkert, ja nærmest ulækkert, at være glat dernede. Jeg føler et ansvar for at vise hende naturlighed og naturens gang- at hun ikke er forkert når hun om få år begynder at få hår der. Jeg kan mærke folk kigger og synes det er mig der er unaturlig når jeg er afklædt med andre- eller også er det bare noget jeg føler. Er alm. Kropsbehåring virkelig så meget out, at det nærmest er ulækkert?!
Tja altså jeg har hår forneden. Jeg er single og gider faktisk ikke gøre det mindste ved det, med mindre jeg tager i byen/på date hvor der er mulighed at score lidt 
Hvis jeg skal ud og score, eller er i forhold trimmer jeg så der ikke går busk i den, men barberer mig ikke glat. Det minder mig for meget om et lille barn, og det er jeg jo altså ikke.
Min datter (2 år) synes til gengæld at det er vældig sjovt at mor har hår på tissekonen, når vi spankulerer nøgne rundt i hjemmet 
Anmeld
Citér