Hår forneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.945 visninger
53 svar
183 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2016

Anonym trådstarter

Halløj derude søde damer! 

Jeg bliver lidt nysgerrig.. Hvordan er jeres frisure forneden? Hvor mange har egentlig hår der- og hvorfor/hvorfor ikke? 

Jeg har selv hår forneden- jeg trimmer det i kanten, trimmer det så det ikke bliver en busk- men der er hår. Førhen var jeg altid glat men efter min datter er blevet stor (nu 10 år) føler jeg simpelthen det er forkert, ja nærmest ulækkert, at være glat dernede. Jeg føler et ansvar for at vise hende naturlighed og naturens gang- at hun ikke er forkert når hun om få år begynder at få hår der. Jeg kan mærke folk kigger og synes det er mig der er unaturlig når jeg er afklædt med andre- eller også er det bare noget jeg føler. Er alm. Kropsbehåring virkelig så meget out, at det nærmest er ulækkert?! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

FrkC

Jeg gør som dig :) Der er hår, men det trimmes og holdes 'pænt' (hvis man kan sige det ;) ) .. Jeg har dog ikke bemærket at folk kigger meget hvis vi eks er i svømmehal :) 

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bliver lidt nysgerrig.. Hvordan er jeres frisure forneden? Hvor mange har egentlig hår der- og hvorfor/hvorfor ikke? 

Jeg har selv hår forneden- jeg trimmer det i kanten, trimmer det så det ikke bliver en busk- men der er hår. Førhen var jeg altid glat men efter min datter er blevet stor (nu 10 år) føler jeg simpelthen det er forkert, ja nærmest ulækkert, at være glat dernede. Jeg føler et ansvar for at vise hende naturlighed og naturens gang- at hun ikke er forkert når hun om få år begynder at få hår der. Jeg kan mærke folk kigger og synes det er mig der er unaturlig når jeg er afklædt med andre- eller også er det bare noget jeg føler. Er alm. Kropsbehåring virkelig så meget out, at det nærmest er ulækkert?! 

Tja altså jeg har hår forneden. Jeg er single og gider faktisk ikke gøre det mindste ved det, med mindre jeg tager i byen/på date hvor der er mulighed at score lidt

Hvis jeg skal ud og score, eller er i forhold trimmer jeg så der ikke går busk i den, men barberer mig ikke glat. Det minder mig for meget om et lille barn, og det er jeg jo altså ikke. 

Min datter (2 år) synes til gengæld at det er vældig sjovt at mor har hår på tissekonen, når vi spankulerer nøgne rundt i hjemmet 

Anmeld Citér

27. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg har det ligesom dig. Efter jeg fik min datter føler jeg det unaturligt at være glat, jeg vil gerne vise min datter at det er naturligt at have hår forneden når man bliver stor. 

Jeg trimmer det også så det ikke er en busk, og syntes faktisk det er ganske rart at have lidt dernede. Så klør det heller ikke

Anmeld Citér

27. august 2016

MorTil3+

Jeg er helt glat og det vil jeg altid være, synes det er mest behageligt og hygiejnisk.

Anmeld Citér

27. august 2016

Rauw

Min mor havde altid hår. Det var jo årh så naturligt. Hun er og blir en halvfjerdser kvinde. Haha. Men jeg har alligevel barberet mit af siden jeg begyndte at få det som 12 årig, forbandt det nu ikke med noget seksuelt eller forkert, det er bare sådan jeg følte mig bedst tilpas og sådan har jeg det stadig. Hår er jo naturligt, men jeg er vokset op med at man skal gøre det som man har det bedst med og det der føles mest naturligt for en selv. Sådan opdrager jeg også mine børn. 

Anmeld Citér

27. august 2016

JeanMckinley

Jeg er enten helt klat eller med en stribe i midten. 

Jeg føler mig overhovedet ikke piget forneden, synes det er pænest og mest hygiejnisk.  Og så ved jeg kæresten synes det er lækreste når den er uden hår, især når det kommer til oralsex  

I forhold til min datter, så skal hun da lærer at man skal se ud som man har lyst til?  Min egen mor barberer sig ingen steder, men jeg gør det da alligevel, fordi jeg synes det er SKØNT at have glatte ben, armhuler osv.  

Anmeld Citér

27. august 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg har altid haft hår som bliver trimmet dernede, syntes det der med uden hår er sådan lidt pædofili agtigt, syntes de fleste kvinder ser ud som mig, heldigvis. 

Anmeld Citér

27. august 2016

JeanMckinley

Troldemommi skriver:

Jeg har altid haft hår som bliver trimmet dernede, syntes det der med uden hår er sådan lidt pædofili agtigt, syntes de fleste kvinder ser ud som mig, heldigvis. 

Pædofil har intet med behåring at gøre! Synes det er direkte modbydeligt at bruge det ord forkert og især i denne sammenhæng.

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym

Trimmer det kan slet ikke have det der lillepige look. 

Forstaar ikke hvorfor folk siger det er mere hygienisk uden haar? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.