Hår forneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2016

Troldemommi

JeanMckinley skriver:

Pædofil har intet med behåring at gøre! Synes det er direkte modbydeligt at bruge det ord forkert og især i denne sammenhæng.

Jeg skrev min mening, Ikke hvad fakta er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Halløj derude søde damer! 

Jeg bliver lidt nysgerrig.. Hvordan er jeres frisure forneden? Hvor mange har egentlig hår der- og hvorfor/hvorfor ikke? 

Jeg har selv hår forneden- jeg trimmer det i kanten, trimmer det så det ikke bliver en busk- men der er hår. Førhen var jeg altid glat men efter min datter er blevet stor (nu 10 år) føler jeg simpelthen det er forkert, ja nærmest ulækkert, at være glat dernede. Jeg føler et ansvar for at vise hende naturlighed og naturens gang- at hun ikke er forkert når hun om få år begynder at få hår der. Jeg kan mærke folk kigger og synes det er mig der er unaturlig når jeg er afklædt med andre- eller også er det bare noget jeg føler. Er alm. Kropsbehåring virkelig så meget out, at det nærmest er ulækkert?! 

Er helt glat og har været det i mange år, bryder mig ikke om at ha en dørmåtte imellem benene. Og kan slet ikke se sammenhængen med pædofili, synes det trist at det bliver sammenlignet

Anmeld Citér

27. august 2016

modesty

Anonym skriver:

Halløj derude søde damer! 

Jeg bliver lidt nysgerrig.. Hvordan er jeres frisure forneden? Hvor mange har egentlig hår der- og hvorfor/hvorfor ikke? 

Jeg har selv hår forneden- jeg trimmer det i kanten, trimmer det så det ikke bliver en busk- men der er hår. Førhen var jeg altid glat men efter min datter er blevet stor (nu 10 år) føler jeg simpelthen det er forkert, ja nærmest ulækkert, at være glat dernede. Jeg føler et ansvar for at vise hende naturlighed og naturens gang- at hun ikke er forkert når hun om få år begynder at få hår der. Jeg kan mærke folk kigger og synes det er mig der er unaturlig når jeg er afklædt med andre- eller også er det bare noget jeg føler. Er alm. Kropsbehåring virkelig så meget out, at det nærmest er ulækkert?! 

Jeg trimmer i længden, men ellers gør jeg ikke noget. 

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym

Jeg har hår forneden, da jeg foretrækker at ligne en voksen kvinde.

Anmeld Citér

27. august 2016

Zelinasmor

Mit bliver fjernet og har jeg næsten altid gjort. Det samme med ben, lår, bagdel (ja vi kvinder har også hår der ligesom mændenes) og armhuler. Bare tanken om at have sex i doggystyle og så at der bare står sådan en skov ud lige op i skærmen af min mand. Nej tak! Jeg synes ikke det er lillepigenagtigt overhovedet hvis man har en krop som en kvinde! Jeg synes det er så ubehageligt når man har mens, ægløsning og udflåd og så der er hår dernede. Det sætter sig jo lidt i hårene selvom man tørre og vasker og det synes jeg personligt er ulækkert. Men det må folk selv om. Det eneste der kan få mig til at glo er hvis folk har en kæmpe busk under armene. Det synes jeg bare er sært og det lugter i øvrigt hurtigere og mere når der er hår end når der ikke er.

Anmeld Citér

27. august 2016

JeanMckinley

Troldemommi skriver:

Jeg skrev min mening, Ikke hvad fakta er 

Ingen tvivl om at det er rigtig dårlige værdier at give videre til dine børn, når man som du lærer dem at stereotypificerer fremmede mennesker på dem værst tænkelige måde. 

Så fik du også lige "bare min mening".  

Anmeld Citér

27. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har hår forneden, da jeg foretrækker at ligne en voksen kvinde.

Hvad så under armene og på benene? For der har en voksen kvinde jo også hår. Og skal alle mænd have fuldskæg for det er naturligt for mænd. Synes det er et pudsigt argumentat du vil ligne en voksen kvinde. Det ligner du da selvom du ingen hår har.

Jeg synes vi alle skal lære vores børn, at alle ser ud som de har lyst til, og at det er helt fint. Dét er naturligt.

Og kropsbehåring har da intet med pædofili at gøre. Bare fordi nogle få mennesker tænker og handler forkert(i dette tilfælde pædofile), skal da ikke få os andre til at ændre handlemåde.

Anmeld Citér

27. august 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Hvis en(s) mand ikke kan kende forskel på en voksens kvindes kønsdele, eller et barns med eller uden hår, så er det manden den er gal med, ikke kønsdelenes udseende!

Anmeld Citér

27. august 2016

Marts<3

hvis debatten handler om at være naturlig. Så skal vi hellere ikke farve hår, tag make up på eller klæd os i noget der slanker.

Det er smagssag, det har INTET med lillepige look at gøre. 

Anmeld Citér

27. august 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg barberer det glat, men er ikke ligeså hys med det, som da jeg var teenager. Altså dengang tror jeg nærmest jeg gjorde det hver dag og synes det var SÅ ulækkert, hvis der var antydningen af hår - og specielt under sex. 

Nu barberer jeg nok engang om ugen, så nogle gange er der lidt hår. Jeg synes egentlig det kan være ret pænt med hår dernede, men jeg har ikke særlig mange hår, så når det vokser lidt ligner jeg en teenagedreng, lige når de har fået skæg - og det ser bare mærkeligt ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.