Brystkræft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2016

Munder

2721 skriver:

Det gør mig ondt at høre at du er ramt af kræft. Må jeg spørger hvorfor du får kemo?

jeg er skam også rigtig glad for at det hele bliver undersøgt så hurtigt, jeg er nok bare overvældet.

God bedring til dig og tak

Tak

De har bortopereret kræftknuden, og konstateret det ikke har spredt sig via lymferne i armhulen, så kemoen er præventivt, hvis nu en kræftcelle alligevel skulle have forvildet sig ud i kroppen. Det er standard behandling.

Du må endelig skrive, hvis du har spørgsmål. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2016

2721

Munder skriver:

Tak

De har bortopereret kræftknuden, og konstateret det ikke har spredt sig via lymferne i armhulen, så kemoen er præventivt, hvis nu en kræftcelle alligevel skulle have forvildet sig ud i kroppen. Det er standard behandling.

Du må endelig skrive, hvis du har spørgsmål. 

Okay, det vidste jeg ikke, troede man kunne undgå kemo hvis det ikke havde spredt sig. Er vildt paranoid pt, så jeg mærkede efter knuder i armhulen idag og opdagede en knude 

Anmeld Citér

15. august 2016

Munder

2721 skriver:

Okay, det vidste jeg ikke, troede man kunne undgå kemo hvis det ikke havde spredt sig. Er vildt paranoid pt, så jeg mærkede efter knuder i armhulen idag og opdagede en knude 

Det er jo frivilligt at tage imod ekstra behandling, men i min optik er det dumt at lade være. Trods det er hårdt, giver det en tryghed, at jeg gør hvad jeg kan for det ikke kommer igen. 

Jeg mærkede intet i armhulen, men lige nu er du jo også i den værste fase, hvor der er spøgelser alle vegne. Hvornår skal du have svar?

Anmeld Citér

16. august 2016

2721

Munder skriver:

Det er jo frivilligt at tage imod ekstra behandling, men i min optik er det dumt at lade være. Trods det er hårdt, giver det en tryghed, at jeg gør hvad jeg kan for det ikke kommer igen. 

Jeg mærkede intet i armhulen, men lige nu er du jo også i den værste fase, hvor der er spøgelser alle vegne. Hvornår skal du have svar?

Okay, på den måde. 

Ja, jeg ved det, prøver at slappe af, men puha er skræmt ��

Egen læge havde ikke mærket knuden i armhulen, så det er sikkert ingen ting.

Anmeld Citér

16. august 2016

Fremad

2721 skriver:

Okay, på den måde. 

Ja, jeg ved det, prøver at slappe af, men puha er skræmt ��

Egen læge havde ikke mærket knuden i armhulen, så det er sikkert ingen ting.

Knuden kan snildt skyldes en kirtel der er blevet irriteret, jeg får dem tit.. efter jeg har haft en stor bryst byld... de kommer og går her... lidt som vinden blæser... men oftes hvis jeg går med alm bh, eller ved mens og æg løsning 

Anmeld Citér

16. august 2016

2721

sscm skriver:

Knuden kan snildt skyldes en kirtel der er blevet irriteret, jeg får dem tit.. efter jeg har haft en stor bryst byld... de kommer og går her... lidt som vinden blæser... men oftes hvis jeg går med alm bh, eller ved mens og æg løsning 

Mener du den i armhulen?

Anmeld Citér

16. august 2016

Fremad

2721 skriver:

Mener du den i armhulen?

Jep, jeg får den dog også vil kraveben mm... som normalt er tegn på cancer hvis man spørg de kloge.. dette er dog bare pga arvæv, og skader i brystet efter bylden... og knudret bryster.... den søde læge fortalte at nogle fik det ret meget jo ældre de blev og jeg IKKE skulle glæde mig til overgangs alderen 

Jeg blev med min byld også sendt gennem kræft pakken da den var indkapslet så godt at de ikke kunne få infektions tal eller troede det var en byld.... 

Anmeld Citér

16. august 2016

2721

sscm skriver:

Jep, jeg får den dog også vil kraveben mm... som normalt er tegn på cancer hvis man spørg de kloge.. dette er dog bare pga arvæv, og skader i brystet efter bylden... og knudret bryster.... den søde læge fortalte at nogle fik det ret meget jo ældre de blev og jeg IKKE skulle glæde mig til overgangs alderen 

Jeg blev med min byld også sendt gennem kræft pakken da den var indkapslet så godt at de ikke kunne få infektions tal eller troede det var en byld.... 

Hold da op, det lyder ikke rart.

jeg tror ikke det er en byld, men ved det jo selvfølgelig ikke.

jeg må nok bare prøve at tænke på noget andet. Egen læge havde ikke mærket den og sagde at hvis biopsien var negativ så måtte jeg få den i armhulen undersøgt også og hvis den var positiv, så skulle de nok også få gennemtjekket den, da De ville gå grundigt til værks.

Anmeld Citér

23. august 2016

Mo9ca

Hejsa 2721

Ville bare lige høre hvordan det gik. Har du fået noget afklaring på biopsien? 

Jeg ved hvor ubehageligt det er når man bare går og venter på resultatet. Jeg har selv arveanlæg til at udvikle tyktarms- og livmoderkræft og går derfor til kontrol hvert andet år for at sikre at de opdager det i tide hvis jeg skulle være så uheldig at udvikle det en dag.

Mvh. M

Anmeld Citér

23. august 2016

2721

Mo9ca skriver:

Hejsa 2721

Ville bare lige høre hvordan det gik. Har du fået noget afklaring på biopsien? 

Jeg ved hvor ubehageligt det er når man bare går og venter på resultatet. Jeg har selv arveanlæg til at udvikle tyktarms- og livmoderkræft og går derfor til kontrol hvert andet år for at sikre at de opdager det i tide hvis jeg skulle være så uheldig at udvikle det en dag.

Mvh. M

Hej

tak for tanken.

jeg skal faktisk afsted idag for at høre resultatet.

ouha det må være svært at gå med den usikkerhed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.