Godmorgen 
Jeg har sådan brug for at sige det "højt" få luft og lukke min frygt ud, uden at skulle side overfor et menneske som selv bliver bekymret og påvirket.
Jeg fik for knap 8 mdr siden en lille pige, som
jeg ammer. Efter et stykke tid voksede mit højre bryst og jeg blev ved med at have en "klump" i det, jeg har hele tiden været overbevist om at det var en mælke knude og at brystet var forstørret fordi det var babys fortrukne bryst. Onsdag ringede jeg til lægen fordi jeg skulle have en henvisning til fys med den lille og så ville jeg lige høre om hun havde nogen fif til min mælkeknude. Hun ville så gerne lige tjekke den. Kommer der op og lægen stiller lidt spørgsmål og jeg bliver undersøgt, det er ikke en mælkeknude og hun vil gerne have jeg lige får den tjekket med ultralyd, hun beroliger mig og siger hele en gang for meget end en gang for lidt osv og jeg går derfra med følelsen af at det er ingenting. Torsdag bliver jeg så ringet op af brystkiruiskafdeling og jeg får en tid allerede næste dag. Fredag møder jeg ind får lavet en mammografi og derefter sendt ind til ultralyd. Inde ved ultralydsscaningen fortæller lægen at hun ikke kan udelukke kræft og at hun vil tage en grovbiopsi. Da det går op for mig hun vil gøre det med det samme beder jeg dem
hente min kæreste og barn. Efter biopsien skal jeg så pludselig også have røntgen af hjerte og lunger. Føler mig dårligt oplyst og skide bange. Jeg kan jo læse mig frem til og ved via familie at jeg følger et kræftpakkeforløb, men ingen har oplyst mig om dette. Jeg skulle have haft en samtale med brystkiruisk efter min ultralyd, men den blev aflyst da jeg nu skal vente til der er kommet svar på biopsien.
jeg er skide mange og føler mig Så usikker på hvad det hele betyder. Inden ved mammografien sagde damen til mig jeg ville fåmresultatet efter ultralyden af hende, men det gjorde jeg ikke.
nogen der arbejder med det eller har prøvet det selv som ved noget?
På forhånd tak
Anmeld
Citér