Brystkræft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2016

2721

bøllen skriver:

Tak . Og tilykke med jeres datter 

Tak Lotte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2016

2721

sandramor skriver:

Hej søde du 

først får du lige en stor 

det du er igennem lige nu er så angst provokerende.... Man når at tænke 1000 tanker....

jeg opdagede i 2014 en knude i mit venstre bryst og var egentlig sikker på det ikke var noget men tog alligevel til lægen som sendte mig videre... Måtte hele turen igennem med mammografi, ultralyd og biopsi... Heldigvis viste prøven at det var et fibroadenom.... Men så her i maj fandt lægen en hævet lymfe i min armhule og mærkede efter knuden i brystet... Afsted på sygehuset igen... Ultralyden viste at knuden var vokset så en ny biopsi..... Det var et papillom.. Og dem fjerner de altid så var inde og få den fjernet d 9 juni og har nu et flot ar på 6cm til minde om den 

det jeg vil sige er at jeg ved hvordan det føles og ventetiden er altid den værste..... Men heldigvis er det sjælden at man får beskeden om at det er brystkræft....

du er altid välkommen til at skrive hvis du får brug for det 

Tak for kram og fordi du deler din historie

Det lyder som noget af en omgang. Jeg håber at jeg bare slipper med skrækken, men du har ret 1000 tanker og den ene mere skræmmende end den anden. 

Anmeld Citér

15. august 2016

sandramor

2721 skriver:

Tak for kram og fordi du deler din historie

Det lyder som noget af en omgang. Jeg håber at jeg bare slipper med skrækken, men du har ret 1000 tanker og den ene mere skræmmende end den anden. 

Det gør de fleste da heldigvis 

Anmeld Citér

15. august 2016

2721

sandramor skriver:

Det gør de fleste da heldigvis 

Hvordan var din knude, størrelse osv?

Anmeld Citér

15. august 2016

sandramor

2721 skriver:

Hvordan var din knude, størrelse osv?

Min knude var 13mm og den føles hård og man kunne ligesom skubbe den en lille anelse men ikke meget og tror det var fordi den ikke var særlig flytbar de blev lidt bekymret.....

Anmeld Citér

15. august 2016

2721

sandramor skriver:

Min knude var 13mm og den føles hård og man kunne ligesom skubbe den en lille anelse men ikke meget og tror det var fordi den ikke var særlig flytbar de blev lidt bekymret.....

Okay, min er en del større, vel pp størrelse med en bordtennisbold. 

Anmeld Citér

15. august 2016

sandramor

2721 skriver:

Okay, min er en del større, vel pp størrelse med en bordtennisbold. 

Hold da op det var en stor en 

men altså uden at sige noget så virker det enormt hvis så stor en knude skulle være en kræft knude... For mig lyder det mere som et fibroadenom.. De kan vokse sig ret store! Men er ganske ufarlige 

Anmeld Citér

15. august 2016

2721

sandramor skriver:

Hold da op det var en stor en 

men altså uden at sige noget så virker det enormt hvis så stor en knude skulle være en kræft knude... For mig lyder det mere som et fibroadenom.. De kan vokse sig ret store! Men er ganske ufarlige 

Så håber jeg at det bare er det

Anmeld Citér

15. august 2016

Munder

Jeg er i kemo behandling for brystkræft nu (fik diagnosen i maj), og er taknemmelig for kræftpakken, da det gjorde, at jeg 14 dage efter jeg opdagede knuden havde diagnosen. Når det bliver opdaget tidligt, er der langt større chance for et positivt forløb. 

Lægerne sagde til mig, at de havde rigtig mange igennem med knude i brystet, uden det var noget, så hold fast i den tanke. 

Jeg sender dig mange positive tanker

Anmeld Citér

15. august 2016

2721

Munder skriver:

Jeg er i kemo behandling for brystkræft nu (fik diagnosen i maj), og er taknemmelig for kræftpakken, da det gjorde, at jeg 14 dage efter jeg opdagede knuden havde diagnosen. Når det bliver opdaget tidligt, er der langt større chance for et positivt forløb. 

Lægerne sagde til mig, at de havde rigtig mange igennem med knude i brystet, uden det var noget, så hold fast i den tanke. 

Jeg sender dig mange positive tanker

Det gør mig ondt at høre at du er ramt af kræft. Må jeg spørger hvorfor du får kemo?

jeg er skam også rigtig glad for at det hele bliver undersøgt så hurtigt, jeg er nok bare overvældet.

God bedring til dig og tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.