kommende-mor skriver:
Hold da op, du er blevet godt garvet i det at føde.
Og - ja er sikker på at de ansatte har en del gode historier at fortælle videre
Hvis det var mig du hentydede til, så nej jeg er ikke just garvet (har kun 2 fødsler bag mig) Men jeg er stædig som bare fanden,

og de onde veer er kommet fra det ene sekund til det andet, begge gange, så jeg havde ligeosm ikke rigtig noget valg hehe......

Jeg tænkte bare at jeg fandme ikke gad ligge og ræse frem og tilbage hele tiden... ved den første fødsel ringede jeg såmænd ind hele 3 gange på en aften, inden jeg tog afsted hehe.... og ved nummer 2 nåede vi aldrig at ringe før det var NU! hehe.... Sååå jeg er ikke just noget mirakel ud i fødsler, men jeg er sikker på min stemme er rygtedes på sygehuset de pågældende dage hehe....
Især min fødsel nummer 2 var et rygte.... Det tog i hvert fald længere tid at komme ud fra sygehuset igen, end det gjorde at komme ind, for der var liiiige nogle personaler der skulle se denne her lynbaby inden den var smuttet ud af døren, ved næsten hvert sted vi gik forbi. hehe... vi nåede kun at væe på sygehuset minutter så havde jeg født... men altså det er en længere og detaljeret historie... (jeg kan slet ikke stoppe igen

) Så hvis man har lyst, kan mine fødselsberetninger læses inde under samme emne, her på siden. Børnene hedder Felix og Bastian, og deres navne er i overskrifterne på beretningerne....
Anmeld