Anonym skriver:
Vi er for nyligt blevet til en storfamilie og jeg oplever, at folk ser lidt skævt til os. Det andre børn siger til vores børn, er lidt sårende og bliver sagt på en dømmende måde; f.eks "hvor mange børn skal i have" "hvornår er det nok" og lyder som om deres forældre har sagt noget.
Vi har fem børn til sammen (den ene er ikke min) - synes i vi er tja.. "mærkelige" eller andet?
Har stemt blank da folk skal få lige så mange børn de har lyst til <3 så længe der er kærlighed og overskud til det
vi har 5 tilsammen hvoraf de to af dem er fælles
(jeg har en fra tidligere - min mand har 2) vi skulle bare have en fælles - men fik tvillinger
vi har kærlighed nok til alle 5 - synes det er lidt stramt økonomisk, fra tid til anden, men nu er de snart på vej i børnehave - så lysner det
føler absolut der bliver set ned på os
der er faktisk en kollega der har sagt ordret at ingen frivilligt ville ønske mit liv 
min familie er nærmest hånlige omkring det!
Men det værste er folks holdning og tanke om det at få tvillinger
Det er bestemt pisse hårdt fra tid til anden - men omvendt er det bare helt fantastisk og helt specielt at få lov til at være forældre til tvillinger <3 men det er blevet mere regel en undtagelse at kommentaren ved familieforøgelse er "der var heldigvis kun 1" 
Anmeld
Citér