Tynen skriver:
Mit msn har fået et meltdown, så det virker desværre ikke 
Har ellers virkelig brug for en "trin for trin" helt i detaljer 
nårh din lille stakkel
here it goes.
1. klip en ren stofble i små stykker ca 5*5 cm nummeren er jo ik så stor på sådan en bette en.
2. enten så koger du (start med en 10 stykker) stykkerne i en gryde, eller også sætter du elkedlen igang. ned i med de rene små stykker klude.
3. sæt de varme kogte klude i køleskabet (i vandet, hæl lidt fra), så de kan køle af.. og du holder dem i køleskabet og helst i en bøtte med låg. Så holder de den rene bakteriefrie stand de har.
4. læg den afkølet lille klud i bleen og ja den skal være våd - vrid den dog lige inden (med rene hænder)
5 kluden skiftes hver gang du skifter ble.... gør det gerne lidt oftere end normalt.
mens dette står på - er det forbudt at bruge nogen former for creme. og sørg for at nummeren er godt tør (lufttør gerne) inden du lægger en ny ble med klud i på baby.
Tunis var det for dummies.. ej var det til at forstå... bare spørg.. jeg har virkelig gjort kun med held hver gang.. hvis du kan lægge en klud i inden du går i seng... den skal jo være køles af.

så tænker jeg han nok skal skiftes i løbet af natten også. så vil du altså se forbedringer allerede i morgen tidlig.
Anmeld