Meget rød numse - What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Tynen

Mary skriver:

Kan det være han har fået svamp nu? Så er det jo Brentan du skal ha fat i...... Hader små røde numser, det er skrækkeligt!!! Men ellers vil jeg også sige de der klude....

Jeg har faktisk tænkt på om det kunne være svamp, men jeg aner ikke hvordan det skulle se ud.
Er de bare røde oder was?

Åhhh, jeg synes der er et eller andet galt hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Susan1978

Tynen skriver:

Jeg har faktisk tænkt på om det kunne være svamp, men jeg aner ikke hvordan det skulle se ud.
Er de bare røde oder was?

Åhhh, jeg synes der er et eller andet galt hele tiden

er du kommet igang med kogtvandskludene? 

Anmeld

29. september 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

og så skal den lille numse have en masse luft.
Anne havde også meget rød numse og når vi så spiste lå hun på puslepuden nede på gulvet med bar røv og det hjælper også meget.

Joan

Åhh ja.. Den praktiserer vi også... Og FÅRK! der går mange stofbleer og håndklæder til..
Han tisser bare all over constance

Anmeld

29. september 2009

Tynen

Susan1978 skriver:

kogtvandsklude !!!!   skal du ha fremgangsmetode, eller har du prøvet det før..

TUNIS det virker.. I promise.. det er prøvet flere gange her. Du behøver ikke dyre cremer osv.. 

hvis du starter i aften, så lover jeg dig det næsten er væk i morgen.

Har aldrig prøvet det før - Er det det der er beskrevet længere oppe med en stofble i strimler?
Hvis ja, hvor mange strimler skal der så i bleen?

Jeg er virkelig desperat. Det er så synd for ham, så starter first thing in the morning.
Nu er han puttet, så vil ikke til at rode for meget med ham.

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

Tynen skriver:

Har aldrig prøvet det før - Er det det der er beskrevet længere oppe med en stofble i strimler?
Hvis ja, hvor mange strimler skal der så i bleen?

Jeg er virkelig desperat. Det er så synd for ham, så starter first thing in the morning.
Nu er han puttet, så vil ikke til at rode for meget med ham.

kom på msn... I will explain..  for dummies..  

Anmeld

29. september 2009

Nadi

Herhjemme har kopattesalve (helsoan) været et mirakelmiddel mod røde, hudløde numser! Vi har også prøvet div. fede cremer som dagplejen eller andre har anbefalet men intet af det virker så godt som kopattesalve.

God bedring med måsen til bette manden 

Anmeld

29. september 2009

Tynen

Susan1978 skriver:

kom på msn... I will explain..  for dummies..  

Mit msn har fået et meltdown, så det virker desværre ikke

Har ellers virkelig brug for en "trin for trin" helt i detaljer

Anmeld

29. september 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Åhh ja.. Den praktiserer vi også... Og FÅRK! der går mange stofbleer og håndklæder til..
Han tisser bare all over constance

Ha ha ja det gjorde Niels også. Anne hun sked bare heletiden derfor fik hun rød numse.
Niels fik svamp i numsen fordi han fik en fæl omgang trøske og det eneste der virket der var det bretan du kan få. Det var så han fik helt små blæner på den lille numse. Og det tog rigtig langtid at komme af med det. Jeg fik at vide af min læge at når de havde trøske kunne det godt gå hele vejen gennem deres system så de blev smittet i numsen også. Jeg syntes du skal ringe til din læge og snakke om det

Joan med unger der skider helt vildt når de ammer

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

Nadi skriver:

Herhjemme har kopattesalve (helsoan) været et mirakelmiddel mod røde, hudløde numser! Vi har også prøvet div. fede cremer som dagplejen eller andre har anbefalet men intet af det virker så godt som kopattesalve.

God bedring med måsen til bette manden 

den bruger vi også, hvis den ikke er hudløs... for så gør det dælme nas.. har du prøvet at putte det på et åbent sår selv... whuhaaaaaaaaaa

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

Tynen skriver:

Mit msn har fået et meltdown, så det virker desværre ikke

Har ellers virkelig brug for en "trin for trin" helt i detaljer

nårh din lille stakkel

here it goes.

1. klip en ren stofble i små stykker ca 5*5 cm  nummeren er jo ik så stor på sådan en bette en.

2.  enten så koger du (start med en 10 stykker) stykkerne i en gryde, eller også sætter du elkedlen igang.  ned i med de rene små stykker klude.

3. sæt de varme kogte klude i køleskabet (i vandet, hæl lidt fra), så de kan køle af..  og du holder dem i køleskabet og helst i en bøtte med låg. Så holder de den rene bakteriefrie stand de har.

4. læg den afkølet lille klud i bleen og ja den skal være våd - vrid den dog lige inden (med rene hænder) 

5 kluden skiftes hver gang du skifter ble.... gør det gerne lidt oftere end  normalt.

mens dette står på - er det forbudt at bruge nogen former for creme. og sørg for at nummeren er godt tør (lufttør gerne) inden du lægger en ny ble med klud i  på baby. 

Tunis var det for dummies..    ej var det til at forstå... bare spørg.. jeg har virkelig gjort kun med held hver gang.. hvis du kan lægge en klud i inden du går i seng... den skal jo være køles af.    så tænker jeg han nok skal skiftes i løbet af natten også. så vil du altså se forbedringer allerede i morgen tidlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.