Meget rød numse - What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.114 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Tynen

Altså, på det lille barn vel at mærke

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre med det bette barn.
Han er så rød og hudløs (Specielt under pungen) og det er på trods af at jeg sørger for han er helt tør hver gang han får en ny ble på.
Har kørt en uge med Inotyol (Ej, kan sgu ikke huske hvordan det staves, men det er en mega fed creme) og en uge med kartoffelmel (Skulle virke kølende og bedre end pudder) men intet af det virker.
Jeg fatter det bare ikke!

SPén sagde at han "godt nok var meget rød" sidste gang, så nu frygter jeg lidt tirsdagens besøg, for jeg kan åbenbart ikke gøre det ordentlig.
Jeg er efterhånden både flov og pinlig over at jeg ikke engang kan skifte mit eget barn
Det at have en dreng er dælme noget af et projekt.

Hvad skal jeg lige gøre???!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Kaufie

Kogtvandsklude.....

De har virket de få gange jeg har haft problemet med William.

Klip en stofble i strimler, put dem i kogende vand, som du lader køle ned til du kan vride det meste af vandet af. Så skal de bare lægges på det røde område under bleen. Ved næste bleskift fjerner du dem bare med bleen - og så et par nye på.

Ved ikke hvorfor - men det virker.

Anmeld

29. september 2009

Mie A

Jep, kogtvandsklude. Det eneste der virker på rød numse hos os. Alle former for cremer gør det bare værre...

Anmeld

29. september 2009

Mary

Kan det være han har fået svamp nu? Så er det jo Brentan du skal ha fat i...... Hader små røde numser, det er skrækkeligt!!! Men ellers vil jeg også sige de der klude....

Anmeld

29. september 2009

Joan ( Smallie )

og så skal den lille numse have en masse luft.
Anne havde også meget rød numse og når vi så spiste lå hun på puslepuden nede på gulvet med bar røv og det hjælper også meget.

Joan

Anmeld

29. september 2009

bette

mikkel har meget rød numse nogen gange.. selvom jeg skifter ble på ham ret ofte.. men det er simpelthen svamp han har.. så når det bryder ud kan jeg holde det helt nede med bretan salve mod svamp.. tror nok det staves sådan.. svamp gør utrolig ondt i den lille numse.. men det her salve virker med det samme

Anmeld

29. september 2009

ivfmarie

kogtvandsklude!!

Anmeld

29. september 2009

Monica

Det er sikkert svamp... Ring til lægen, han må se på numsen...

Moni

Anmeld

29. september 2009

Susan1978

kogtvandsklude !!!!   skal du ha fremgangsmetode, eller har du prøvet det før..

TUNIS det virker.. I promise.. det er prøvet flere gange her. Du behøver ikke dyre cremer osv.. 

hvis du starter i aften, så lover jeg dig det næsten er væk i morgen.

Anmeld

29. september 2009

linemus

Enig. Kogtvandsklude!!! Det virker! Det lyder åndssvagt, men det virker, og det virker hurtigt.

God bedring med den bette mås.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.