Jeg har brug for råd til hvordan jeg klarer det.
Mine børn er delebørn. Har et udmærket samarbejde med far, og samværet er netop blevet sat op til 8/6 (8 hos mig), hvor det før hed 10/4 (10 hos mig). Altså det er ikke 8 og 6 dage i streg. Men det er heller ikke pointen.
Mit hjerte er i tusinde stykker over de 2 dage jeg mister med børnene. Det er i forvejen hårdt og undvære, og jeg et egentlig stolt over at jeg har valgt at se bort fra mit eget savn og gå med til en ordning, der forhåbentlig er bedre for børnene. Men savnet..
Jeg føler jeg er blevet revet i tusinde stykker indeni. Mindre tid med mine børn.. det er værre end de værste kærestesorger, og jeg kæmper indædt for at undertrykke følelserne, fordi det er for smertefuldt. Klarer det igennem dagen hvor jeg er afledt, men de sidste 4 aftener har jeg fældet mange tårer..
I er jo mødre mange af jer - i kan sikkert forestille jer sorgen over at miste tid med børnene. Jeg er jo kun vant til at undvære dem 2 dage af gangen, nu er det pludselig 4 dage hver anden uge.
Jeg har nok bare brug for råd til at tackle omstillingen personligt og følelsesmæssigt for ikke at knække helt over det 
Anmeld
Citér