Mit hjerte er knust

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Tja.. Ingen gode råd fra mig. Du bliver vant til det. Forhåbentlig kan du ende med at lave noget fornuftigt de dage- udnytte tiden så du får det allerbedste ud af dagene. Sætte 100% pris på tiden i har sammen. Man lærer at få så meget ud af tiden når man værdsætter den mere. 

Ps. Jeg gik fra at have 100% tid til 13/1, 12/2, 9/5 7/7 --- og så til at være weekendmor 12/2 og derefter pludselig kun sporadisk kontakt. Nu på én gang i mdr. Plus ferie. Jeg var naiv, godtroende og blev systematisk frarøvet tid med mit barn. 

Man kan lære at leve med alt. Jeg har rigtigt godt liv nu, 10 år med kamp. Men havde nogen fortalt mig hvordan det ville ende var jeg havnet på psykiatisk afdeling. 

Det er godt nok et gammelt indlæg, men jeg faldt først over tråden nu, vil gerne høre din historie, men kan ikke skrive til dig, fordi du er anonym, hvilket jeg godt ved, at der er en grund til. Men jeg har tidligere gennemgået noget, der minder om det du har oplevet. Du kan skrive hvis du har lyst. Mvh Nupa 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg kan da lige opdatere, nu hvor tråden her er snart et år gammel. Det er ikke gået som den skræmmehistorie der kom frem. Vi kører stadig den ordning vi startede, da jeg oprettede tråden. Det fungerer så godt. Børnene trives i den, far og jeg har et umådelig godt samarbejde, og efter den initielle sorg og nervøsitet er jeg faktisk nået det punkt - hvor forbudt det end er at sige - hvor jeg ligefrem nyder de 4 børnefri dag i streg hver anden uge (og de 2 den anden uge). Når nu det ikke kan være anderledes er det med at være positiv, og jeg har virkelig fundet en styrke i netop det. Er i gang med de 4 dage lige nu, og da jeg studerer og selv administrerer min tid, har jeg fx i dag kunne beslutte, at jeg vil lave NOT A DAMN SHIT, og det er rart og afstressende. Selvfølgelig savner jeg, men jeg vil ikke grave i den følelse, for det er jo som det er

Anmeld Citér

20. april 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Jeg kan da lige opdatere, nu hvor tråden her er snart et år gammel. Det er ikke gået som den skræmmehistorie der kom frem. Vi kører stadig den ordning vi startede, da jeg oprettede tråden. Det fungerer så godt. Børnene trives i den, far og jeg har et umådelig godt samarbejde, og efter den initielle sorg og nervøsitet er jeg faktisk nået det punkt - hvor forbudt det end er at sige - hvor jeg ligefrem nyder de 4 børnefri dag i streg hver anden uge (og de 2 den anden uge). Når nu det ikke kan være anderledes er det med at være positiv, og jeg har virkelig fundet en styrke i netop det. Er i gang med de 4 dage lige nu, og da jeg studerer og selv administrerer min tid, har jeg fx i dag kunne beslutte, at jeg vil lave NOT A DAMN SHIT, og det er rart og afstressende. Selvfølgelig savner jeg, men jeg vil ikke grave i den følelse, for det er jo som det er

Ej hvor fedt at høre, at det er gået så fint for dig det må også være dejligt at have børnefilm tid ind i mellem og fire dage er heldigvis ikke længe at undvære dem  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.