Frustreret og ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2016

Krydserfingre

Mullesmith skriver:

Jeg blev sat igang, og det var en mystisk omgang med først ballonkateter og så dagen efter blev vandet taget med noget besvær. Så et vedrop og så gik det bare lyn hurtigt og det var fantastisk  din krop ved godt hvad den skal, er sikker på du får en god fødsel uanset om du går igang af sig selv eller baby skal hjælpes lidt på vej. Rigtig meget held og lykke med det. Og som andre siger så ja nyyd den sidste tid med stor mave, selvom om det er røvsygt, men de fleste savner maven kort tid efter igen. Og nyyyyyyd stilheden, for der vil helt sikkert komme et tidspunkt hvor du lige ville ønske du kunne stoppe baby derind igen så du lige kan få en time på øjet  hihi held og lykke med fødslen, det bliver helt sikkert snart 

Mange tak da du blev sat i gang hvor lang tid tog det så? Flere dage? Har tid kl 8 onsdag morgen nemlig og kæresten fødselsdag dagen efter så håber da ik det tager mere end 24 timer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg havde ingen tegn på fødsel, indtil vandet gik midt om natten (kl.3) kl.22.36 fødte jeg min datter med sygekop.

Dagen inden havde jeg været ude og gå en lang tur, jeg mærkede intet til at kroppen havde gang i noget. Det kommer lige pludselig, og man er aldrig rigtig klar når først det går i gang;-)

Anmeld Citér

15. juli 2016

Mullesmith

Mange tak da du blev sat i gang hvor lang tid tog det så? Flere dage? Har tid kl 8 onsdag morgen nemlig og kæresten fødselsdag dagen efter så håber da ik det tager mere end 24 timer. 

Kom ind en torsdag aften og fik lagt sådan et ballon kateter op, som skulle udvide mig så de kunne tage vandet. Det skulle jeg så sove med og så tog de vandet om formiddagen dagen efter og så er han født 19.30 fredag aften. Det tog 6 timer efter de havde lagt vedroppet. 

Anmeld Citér

21. juli 2016

sarafj

Åh hvor kan jeg huske det! Har født med igangsættelse begge gange, og jeg ønskede sådan, at det ville gå i gang af sig selv  Det var dog en fin fødsel begge gange, første gang tog det flere hold stikpiller før jeg var åbnet nok til at de kunne tage mit vand, og derfra gik det fint  Anden gang tog det en stikpille, mener jeg, så kunne de tage vandet, og så gik kroppen fint i gang 

Min søster fødte også natten til sin igangsættelse, så der er håb endnu. Og så er det altså stadig en lige så rigtig fødsel, selvom ens krop bare er sløv i optrækket (selvom man nogle gange føler sig snydt for den der oplevelse med "hvornår skal vi mon tage på sygehuset?" og "var det en ve?"). Så hold ud, lige meget på hvilken måde, så skal det nok gå 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Krydserfingre

Jeg første søndag d. 17 helt af mig selv 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Muffinmus

Den ene gang åd jeg vold meget slik om aftenen, bolcher, chokolade mm. Gik i seng kl som normalt og vågnede op med små start veer tidligt om morgenen... 

Min krop har da fået et mega sukkerboost 

Pøj med det.

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mo9ca

Krydserfingre skriver:

Jeg første søndag d. 17 helt af mig selv 

Mener du fødte?

Hvis ja, så stort tillykke med den lille Mvh. M

Anmeld Citér

30. juli 2016

Krydserfingre

Mo9ca skriver:

Mener du fødte?

Hvis ja, så stort tillykke med den lille Mvh. M

Haha ja. Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.