Frustreret og ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2016

Krydserfingre

Rauw skriver:

Den mindst smertefulde fødsel havde jeg da jeg skulle igangsættes. At skulle udvide sig kun med egne veer gjorde motherfucker ondt. At blive sat igang og på den måde åbne sig og få veer gjorde ik nær så ondt. Hvis det er en trøst.  Men arg ventetiden er en dræber. Har du ik en god bog eller en serie du kan gå i gang med? Så kommer baby sikkert midt i det hele. Sådan er babyer 

Det hjælper list på det, tak. Forbinder bare igangsættelse med et 3 dages mareridts maraton, hvorfor ved jeg ikke... 

Har set milliarder af serier, men jo det ku godt være jeg skulle starte på en HELT ny nu!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

Krydserfingre

nielsen80 skriver:

Uha hvor kan jeg huske det, selvom det snart er 4 år siden. Dagene man går over tid føltes som år! Jeg gik blev sat i gang 41+3 og jeg var ikke så meget som en cm åben, tilfælde skulle der kun en stikpille til, så gik mine veer selv i gang.....så det behøver ikke at betyde et langt forløb med igangsættelse, bare fordi man ikke er helt moden på det pågældende tidspunkt.

Men ja, gode bøger, dårlige amerikanske tv-serier m.m. er vejen frem de næste par dage. Jeg sender lidt vestøv ogønsker dig en god fremtidig fødsel.

Det lyder som et helt ok forløb med dig!

må i gang med endnu en serie tak for det!

Anmeld Citér

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Krydserfingre skriver:

Ja altså, kan man godt være 4 cm åben uden at få veer og gå i fødsel? Kan åbenbart godt gå rundt og være 3 cm uden at gå i fødsel nemlig

Det tror jeg sagtens, at man kan. 

Men så er kroppen jo virkelig klar når det går løs, fordi du ikke skal igennem modningsveer. Det er jo en god ting! Mon ikke det sker indenfor et par dage?

Anmeld Citér

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Krydserfingre skriver:

Det hjælper list på det, tak. Forbinder bare igangsættelse med et 3 dages mareridts maraton, hvorfor ved jeg ikke... 

Har set milliarder af serier, men jo det ku godt være jeg skulle starte på en HELT ny nu!  

Hvis du har netflix, så vil jeg lige anbefale Marcella.. Åd den på et par dage

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

EBK skriver:

Det tror jeg sagtens, at man kan. 

Men så er kroppen jo virkelig klar når det går løs, fordi du ikke skal igennem modningsveer. Det er jo en god ting! Mon ikke det sker indenfor et par dage?

Ja, det har du selvfølglig ret i! Årh jeg håber virkelig snart.. Er så sølle de her dage. Jeg går i krig med Marcella med det samme! 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mor1986

Krydserfingre skriver:

Jeg er 40+6 i dag og INGEN, absolut ingen, tegn på snarlig fødsel. Det er min første baby og jeg er begyndt at blive bekymret de sidste par dage ved godt det er helt normalt at føde i uge 41+, så kan ikke forklare mine følelser andet end irrationelle. Er bare så bange for min krop slet ikke kan finde ud af det og ved hvad den skal gøre.. Tåbelig tanke, men er blevet trist de sidste 2 dage - specielt i dag. Har tid til igangsættelse på onsdag og det synes jeg bare er mega tæt på og vil jo gerne føde af mig selv. Årh jeg er bare i et dårlig hjørne for tiden  

Jeg fødte 40+6. Jeg skulle igangsætte dagen efter men gik heldigvis selv i gang. Og er sikker på at når man ved man skal sætte i gang så kommer kroppen selv i gang. Og det hele kan pludselig gå i gang 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mortil2drenge<3

Havde absolut heller ingen tegn så kender følsen da jeg blev sat igang med piller skete der heller ikke en skid så de tog mit vand så skete der noget 

Anmeld Citér

14. juli 2016

AmalieR

Krydserfingre skriver:

Jeg er 40+6 i dag og INGEN, absolut ingen, tegn på snarlig fødsel. Det er min første baby og jeg er begyndt at blive bekymret de sidste par dage ved godt det er helt normalt at føde i uge 41+, så kan ikke forklare mine følelser andet end irrationelle. Er bare så bange for min krop slet ikke kan finde ud af det og ved hvad den skal gøre.. Tåbelig tanke, men er blevet trist de sidste 2 dage - specielt i dag. Har tid til igangsættelse på onsdag og det synes jeg bare er mega tæt på og vil jo gerne føde af mig selv. Årh jeg er bare i et dårlig hjørne for tiden  

Havde det ligesom dig, var så ked af hvis jeg ikke skulle gå i fødsel af mig selv. Men fik veer natten til den dag jeg havde en tid til igangsættelse   Så du kan stadig nå det )

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

AmalieR skriver:

Havde det ligesom dig, var så ked af hvis jeg ikke skulle gå i fødsel af mig selv. Men fik veer natten til den dag jeg havde en tid til igangsættelse   Så du kan stadig nå det )

Årh jeg håber virkelig!

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mullesmith

Jeg blev sat igang, og det var en mystisk omgang med først ballonkateter og så dagen efter blev vandet taget med noget besvær. Så et vedrop og så gik det bare lyn hurtigt og det var fantastisk  din krop ved godt hvad den skal, er sikker på du får en god fødsel uanset om du går igang af sig selv eller baby skal hjælpes lidt på vej. Rigtig meget held og lykke med det. Og som andre siger så ja nyyd den sidste tid med stor mave, selvom om det er røvsygt, men de fleste savner maven kort tid efter igen. Og nyyyyyyd stilheden, for der vil helt sikkert komme et tidspunkt hvor du lige ville ønske du kunne stoppe baby derind igen så du lige kan få en time på øjet  hihi held og lykke med fødslen, det bliver helt sikkert snart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.