Frustreret og ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.022 visninger
37 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2016

Krydserfingre

Jeg er 40+6 i dag og INGEN, absolut ingen, tegn på snarlig fødsel. Det er min første baby og jeg er begyndt at blive bekymret de sidste par dage ved godt det er helt normalt at føde i uge 41+, så kan ikke forklare mine følelser andet end irrationelle. Er bare så bange for min krop slet ikke kan finde ud af det og ved hvad den skal gøre.. Tåbelig tanke, men er blevet trist de sidste 2 dage - specielt i dag. Har tid til igangsættelse på onsdag og det synes jeg bare er mega tæt på og vil jo gerne føde af mig selv. Årh jeg er bare i et dårlig hjørne for tiden  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

FruStolpe

Krydserfingre skriver:

Jeg er 40+6 i dag og INGEN, absolut ingen, tegn på snarlig fødsel. Det er min første baby og jeg er begyndt at blive bekymret de sidste par dage ved godt det er helt normalt at føde i uge 41+, så kan ikke forklare mine følelser andet end irrationelle. Er bare så bange for min krop slet ikke kan finde ud af det og ved hvad den skal gøre.. Tåbelig tanke, men er blevet trist de sidste 2 dage - specielt i dag. Har tid til igangsættelse på onsdag og det synes jeg bare er mega tæt på og vil jo gerne føde af mig selv. Årh jeg er bare i et dårlig hjørne for tiden  

Jeg kan trøste dig med at der endnu ingen eksempler er på at baby er blevet i maven 

Ej, jeg forstår dig godt. Og sender masser af vest i din retning 

Anmeld Citér

14. juli 2016

L-mor

Krydserfingre skriver:

Jeg havde ingen af de klassiske tegn før et døgn inden jeg fødte. Og jeg fødte 12 timer inden jeg skulle have været igangsat.

Gå en tur, forkæl dig selv og nyd de sidste timer i stilhed.

Anmeld Citér

14. juli 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

SOV for fanden, mens du kan! . Ej jeg kan godt forstå dig. Du kan jo prøve de gamle husråd med en gåtur, kirsebærte, rødvin (ikke for meget) og en tur på manden  og sov!

Anmeld Citér

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Zoneterapi 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

FruStolpe skriver:

Jeg kan trøste dig med at der endnu ingen eksempler er på at baby er blevet i maven 

Ej, jeg forstår dig godt. Og sender masser af vest i din retning 

Hehe nej heldigvis. Igen, det er totalt irrationelle tanker jeg har og ved ik hvorfor.. Har bare en rigtig træls fornemmelse  

tusind tak. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

L-mor skriver:

Jeg havde ingen af de klassiske tegn før et døgn inden jeg fødte. Og jeg fødte 12 timer inden jeg skulle have været igangsat.

Gå en tur, forkæl dig selv og nyd de sidste timer i stilhed.

Hvilke "klassiske tegn" fik du så der?  

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

Morogbarn skriver:

SOV for fanden, mens du kan! . Ej jeg kan godt forstå dig. Du kan jo prøve de gamle husråd med en gåtur, kirsebærte, rødvin (ikke for meget) og en tur på manden  og sov!

Hehe prøver! Men det fandeme svært. Sover af h til har gået tur, det gør jeg hver eneste dag med hunden.. Sex det kommer ikke til at ske, så desperat er jeg åbenbart in endnu :p ej.. Jeg kender godt div. råd men tror ikke på dem. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

EBK skriver:

Zoneterapi 

Fik zoneterapi igår. Og har fået 3 omgange akupunktur OG hindeløsning i mandags 

Anmeld Citér

14. juli 2016

IngenKoPåIsen

Nulr dine brystvorter  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.