Frustreret og ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Ej, hvor kan jeg bare huske det! Blev så mega utålmodig da terminsdatoe kom og gik.. Og jeg ville virkelig gerne undgå igangsættelse med hormoner! Heldigvis havde min Jdm sagt, at de bare kunne tage vandet, hvis det blev aktuelt. Dagen efter møde med Jdm gik mit vand spontant. Absolut ingen tegn op til; ingen plukveer eller noget..

som nogen siger, skynd dig at sove

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Krydserfingre skriver:

Fik zoneterapi igår. Og har fået 3 omgange akupunktur OG hindeløsning i mandags 

Er du helt lukket eller lidt åben? For så kan de jo "bare" tage vandet. 

Krydser fingre!

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

EBK skriver:

Er du helt lukket eller lidt åben? For så kan de jo "bare" tage vandet. 

Krydser fingre!

Heldigvis ca 3 cm åben, men årh hvis jeg skal vente til onsdag  

Anmeld Citér

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Krydserfingre skriver:

Heldigvis ca 3 cm åben, men årh hvis jeg skal vente til onsdag  

Se på den lyse side, du mangler 1 cm, så er du i aktiv fødsel, så du er altså godt på vej!

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

EBK skriver:

Se på den lyse side, du mangler 1 cm, så er du i aktiv fødsel, så du er altså godt på vej!

Er det rigtig? Wow vidste jeg ikke.. 

Men kan man in være 4 cm åben uden der sker mere? :/ 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mo9ca

Krydserfingre skriver:

Jeg er 40+6 i dag og INGEN, absolut ingen, tegn på snarlig fødsel. Det er min første baby og jeg er begyndt at blive bekymret de sidste par dage ved godt det er helt normalt at føde i uge 41+, så kan ikke forklare mine følelser andet end irrationelle. Er bare så bange for min krop slet ikke kan finde ud af det og ved hvad den skal gøre.. Tåbelig tanke, men er blevet trist de sidste 2 dage - specielt i dag. Har tid til igangsættelse på onsdag og det synes jeg bare er mega tæt på og vil jo gerne føde af mig selv. Årh jeg er bare i et dårlig hjørne for tiden  

Med begge mine børn var der absolut ingen tegn på snarlig fødsel da det pludselig gik i gang med en ve, henholdsvis om aftenen og om formiddagen. Det kan jo være, at det starter på samme måde for dig

Så prøv at væbne dig med tålmodighed selvom det ikke er let. Den lille skal nok komme ud. Og lur mig om ikke du ville ønske midt under fødslen, at det hele ville gå liiiidt langsommere ? Pøj, pøj med det.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

14. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Krydserfingre skriver:

Er det rigtig? Wow vidste jeg ikke.. 

Men kan man in være 4 cm åben uden der sker mere? :/ 

Hvad tænker du på? Altså at være 4 cm åben uden veer eller?

Anmeld Citér

14. juli 2016

Rauw

Den mindst smertefulde fødsel havde jeg da jeg skulle igangsættes. At skulle udvide sig kun med egne veer gjorde motherfucker ondt. At blive sat igang og på den måde åbne sig og få veer gjorde ik nær så ondt. Hvis det er en trøst.  Men arg ventetiden er en dræber. Har du ik en god bog eller en serie du kan gå i gang med? Så kommer baby sikkert midt i det hele. Sådan er babyer 

Anmeld Citér

14. juli 2016

nielsen80

Uha hvor kan jeg huske det, selvom det snart er 4 år siden. Dagene man går over tid føltes som år! Jeg gik blev sat i gang 41+3 og jeg var ikke så meget som en cm åben, tilfælde skulle der kun en stikpille til, så gik mine veer selv i gang.....så det behøver ikke at betyde et langt forløb med igangsættelse, bare fordi man ikke er helt moden på det pågældende tidspunkt.

Men ja, gode bøger, dårlige amerikanske tv-serier m.m. er vejen frem de næste par dage. Jeg sender lidt vestøv ogønsker dig en god fremtidig fødsel.

Anmeld Citér

14. juli 2016

Krydserfingre

EBK skriver:

Hvad tænker du på? Altså at være 4 cm åben uden veer eller?

Ja altså, kan man godt være 4 cm åben uden at få veer og gå i fødsel? Kan åbenbart godt gå rundt og være 3 cm uden at gå i fødsel nemlig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.