Anonym skriver:
Hvad vil sådan en kostplan koste? Jeg spiser ikke kød med mindre det lasagne
så der kommer du nok lidt på prøve
jeg har trang til søde sager og tror måske det skyldes mit blodsukker dukker sidst på dagen, og derved indtager jeg hurtigt noget som ofte er usunde ting (kiks, chokolade osv)
Synes forslaget om diætist lyder rigtig godt, når du ikke rigtig spiser kød. Jeg tænker du nok skal have nogle andre proteinrige alternativer indover såsom linser, bønner m.m., så du holder dig mæt længere.
I forhold til dit blodsukker, tænker jeg også ting som nødder og mandler måske kunne hjælpe dig. Derudover skal man ikke kimse af et stk rugbrød med f.eks advocado og kolde kartofler.
Det vigtigste, tror jeg, er at få dig rørt. Alt tæller - stor yogabold som "stol" på dit arbejde, få rejst dig ofte(håber i har hæve-sænk), derudover bruger vi på min arbejdsplads ofte gåmøder - altså har vi møder, hvor en projekter og computer ikke er nødvendig, så tager vi dem gående i stedet for i et lummert lokale. Ligeledes er vi en flok kollegaer, der mindst en gang om ugen, tager en gående frokost. Endelig så se om du kan få noget konditionstræning eller lign ind, når du kommer hjem - evt i stuen til en træningsvideo, eller en løbetur i weekenden.
Anmeld
Citér