Hej med dig 
Jeg har godt nok ingen børn, men bruger pt 2,5 times transport om dagen for at komme til og fra arbejde, så kan sagtens følge dig i det med at man har en hektisk hverdag og ikke føler man har overskud til noget som helst. Samtidigt har jeg også tabt 35 kg - jeg har godt nok taget 4 af dem på igen, men arbejder i øjeblikket intensivt på at få dem smidt igen 
Jeg har prøvet mange kure og diæter, og har med tiden måtte indse at stramme regler bare ikke fungerer for mig. Derfor har jeg tilladt mig selv én syndedag om ugen, hvor jeg smovser igennem - og jeg har også læst flere steder at det faktisk kun er godt at gøre, fordi det booster ens stofskifte til at forberede sig på ugen efter. I de resterende dage er det så selvfølgelig vigtigt at du spiser sundt og varieret. Jeg har efterhånden luret at hvis jeg vil tabe mig effektivt, så undgår jeg alt hvad der hedder stivelse og "tomme" kulhydrater over en længere periode. Dvs undgår alt hvad der hedder brød, pasta, ris, kartofler osv. Der findes masser af opskrifter på aftensmad uden den slags
Jeg har tabt 3 kg på 1,5 uge på den måde, også selvom jeg var inde for normalt BMI - om det så er væske, skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Og speaking of væske, så er det din absolutte ALLER vigtigste ven i alt det her - drik vand, drik vand, drik vand. Du kan spise nok så klogt og godt i forsøget på at tabe dig, men hvis du ikke får skyllet affaldsstofferne ud af kroppen, så kommer du ingen vegne. Tag det fra en som stod stille med vægten i 3 måneder, og pludseligt rykkede sig fordi væskeindtaget blev øget med 1,5 liter
Derudover vil jeg så også sige at det hele handler om hvor MEGET du putter i munden. Put lidt mindre på tallerkenen om aftenen - drik et stort glas vand i stedet for at tage en portion mere osv.
Mht træning har jeg aldrig selv gjort noget særligt på den front. Cyklet hvor jeg kunne selvfølgelig, taget trapper frem for elevator. Små ting. Ellers vil jeg anbefale at du finder Workout Pedersen på Facebook - hun har nogle geniale træningsprogrammer som kan trænes overalt, også hjemme på stuegulvet. 
Håber noget af det kan bruges - hvis du føler du har behov for inspiration til feks en madplan, så sig til 
Anmeld
Citér