Kigger bare på :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2016

Beti89

Anonym skriver:

hvor kunne jeg godt tænke mig at finde overskuddet til at tænke på min kost og krop. Jeg "kigger bare på" mens min krop buler mere og mere ud. 

Jeg bevæger mig ikke ret meget i daglig dagen da jeg har et stille siddende job og dagligdagen lidt presset. 

Nogen der har tid, lyst og ved noget om at spise for at tabe sig, der har lyst til at vejlede mig, med kost og hvor meget jeg burde bevæge mig om dagen. 

Vil hvertfald sætte stor pris på det. Trænger så meget til at få bevæget mig og få styr på kosten så jeg får et mere positiv og overskud i hverdag dag, i ved. 

Hejsa

Jeg kan sagtens vejlede dig el udarbejde en kostplan til dig hvis du ønsker det. Jeg er uddannet bachelor i ernæring og sundhed. Dog vil det koste lidt penge, da jeg jo ska bruge en del tid på det ellers så du velkommen til bare at spørge om lidt råd  

Men  ellers så er det altid godt at følge sundhedsstyrelsens anbefalinger om kost, så er du godt på vej det vigtigste er egentlig at du ikke spiser flere kalorier end du forbrænder ellers vil du tage på i vægt. Det handler om at spise varieret og indtage komplekse kulhydrater i form groft brød og grønt og en del protein i form af fedtfattigt kød, bønner osv. Det behøver skam ikke være kedeligt at leve sundt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

EnGodMor

Kattha skriver:

Det lyder meget fint og er også sundt i forhold til meget andet. Men spørgsmålet her var om vægttab og ikke så meget hvad man kan vælge der har mest vitaminer. Disse kan også sagtens fås ved et utal andre grøntsager, der så bare ikke indeholder nær så meget stivelse, der omdannes til sukker inde i kroppen, især efter kogning. Så guleroden indeholder en masse mere sundt end en kartoffel, men hjælper ikke på vægttabet.