Jeg tænker din største hindring er din motivation og din sukkertrang. Jeg er der selv. Har taget meget på ved hver graviditet, har tabt det igen men ikke den sidste gangen forskellen er motivationen. Jeg kan ikke finde den, kan starte på en sund livsstil og falde i efter en uge igen.
Jeg søger også med lys og lygte efter den hurtige vej, efter trylleformularen om det så er 5:2, LCHF, sense eller tryllepulver, men faktum er der er ikke en teylleformular. Der er "kun" at indtage mindre en man bruger og ja for nogle er det så bedre at indtage mindre stivelse og for andre ikke.
Jeg ved fra tidligere at pasta ikke er godt for mig (hvis jeg skal tabe mig), mens kartofler går fint hånd i hånd med et vægttab for mig. Du skal finde din måde, eventuelt med hjælp fra en diætist og du skal finde den måde der passe dig og kan holde ikke bare i den tid hvor du taber dig men også når du ikke skal tage det hele på.
men aller aller først skal du finde din motivation, hvorfor vil du tabe dig? Hvad vil det gøre af godt i dit liv?
Anmeld
Citér