Middel mod "eksamensangst"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2017

Majbritt Lundberg

Hvilken læge finder på at udskrive metoprololsuccinat for angst....det er et hjertemiddel mod for højt blodtryk.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. juli 2017

ann-kristina

Ja det ville jeg foreksempel kunne finde på at udskrive! Betablokker i en lav dosis kan være et rigtig godt præparat hvis man har eksamensangst, skal ud at flyve osv. Ufarligt og med god effekt på mange. Det tager ikke selve angsten, men virker ved at dæmpe de fysiske symptomer ved angsten.

Anmeld Citér

11. juli 2017

Løven149

Jeg vil bare fortælle min histore...jeg det præcis på samme måde som dig, og der var også en motorkøresagkyndig, der stoppede prøven og kørte tilbage igen. Men jeg blev ved og fik mit kørekort fjrede gang og fik ros af de motorsagkyndige til køreprøve ! Så jeg vil bare sige du kan sgu godt! 

Det ik sjovt at ha det sådan som du har, prøv at snakke med lægen pm det. Er du studerende? Måske der er en rådgivning der du kan henvende sig til, så du kan få lift hjælp er også, hvis du også har det sådan til eksamener!

Anmeld Citér

11. juli 2017

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )

Blot info

tråden er 1 år gammel, og Dorthe har fået sit kørekort for længst så vidt jeg husker

Anmeld Citér

11. juli 2017

dorthemus

Profilbillede for dorthemus
Kan man ønske sig mere når man har alt? ;-)
heaven skriver:

Blot info

tråden er 1 år gammel, og Dorthe har fået sit kørekort for længst så vidt jeg husker

Nemlig 

Velkommen til livet, min elskede Runa 

Anmeld Citér

11. juli 2017

dorthemus

Løven149 skriver:

Jeg vil bare fortælle min histore...jeg det præcis på samme måde som dig, og der var også en motorkøresagkyndig, der stoppede prøven og kørte tilbage igen. Men jeg blev ved og fik mit kørekort fjrede gang og fik ros af de motorsagkyndige til køreprøve ! Så jeg vil bare sige du kan sgu godt! 

Det ik sjovt at ha det sådan som du har, prøv at snakke med lægen pm det. Er du studerende? Måske der er en rådgivning der du kan henvende sig til, så du kan få lift hjælp er også, hvis du også har det sådan til eksamener!

Hej 

Tråden er et år gammel og jeg fik kørekortet i september sidste år 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Løven149

Forsinket tillykke! Jeg havde slet ikke opdaget det var en gammel tråd, den poppede bare op. :-)

Anmeld Citér

12. juli 2017

dorthemus

Løven149 skriver:

Forsinket tillykke! Jeg havde slet ikke opdaget det var en gammel tråd, den poppede bare op. :-)

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.